Magebilder!

Fine mager :) Ser forskjellige ut, men det betyr jo ikke at det er en gutt denne gangen fordi om [emoji14] Har fått høre at jeg har typisk guttemage av noen, og typisk jentemage av andre :p
Ja, da kan vera "ka so helst" [emoji14] får høyra både jentemage og guttemage, eg meina da e vertfall ein beibi.. so får me sjå når den tid kjem... [emoji14] føle ikkje magen e so veldi forskjellig fra sist.. blir spennande å sjå [emoji14]
Kommande storesøster e veldi klar for at da e ei jenta so ska komma ut.. heh.. [emoji14]
 
Ja, da kan vera "ka so helst" [emoji14] får høyra både jentemage og guttemage, eg meina da e vertfall ein beibi.. so får me sjå når den tid kjem... [emoji14] føle ikkje magen e so veldi forskjellig fra sist.. blir spennande å sjå [emoji14]
Kommande storesøster e veldi klar for at da e ei jenta so ska komma ut.. heh.. [emoji14]
Det pleier være mitt svar! :p "Det er en baby" :hilarious: Sambo har røpet seg et par ganger, skikkelig dårlig på å holde det hemmelig.. :)
 
Det pleier være mitt svar! [emoji14] "Det er en baby" :hilarious: Sambo har røpet seg et par ganger, skikkelig dårlig på å holde det hemmelig.. :)
Heh.. mitt og [emoji14] so får eg reaksjonen; hæææ?!? Veit du ikkje ka da blir?! Korleis klare du da?!?!?!?.... [emoji23] [emoji13]
Heh.. har vel forsnakka seg då.. [emoji14] sikkert fordi han gleda seg sånn ;)
 
Heh.. mitt og [emoji14] so får eg reaksjonen; hæææ?!? Veit du ikkje ka da blir?! Korleis klare du da?!?!?!?.... [emoji23] [emoji13]
Heh.. har vel forsnakka seg då.. [emoji14] sikkert fordi han gleda seg sånn ;)
Ja, har forsnakket seg, og lett å gjennomskue :p Neste gang får vi enten velge å ikke vite det, eller bare å si det til alle.. :p
 
Hvordan er det med strekkmerker på dere? Jeg trodde jeg slapp unna, men de kom snikande rundt uke 34 ca..
 
Hvordan er det med strekkmerker på dere? Jeg trodde jeg slapp unna, men de kom snikande rundt uke 34 ca..
Jeg er snart i midten av uke 38, og har foreløpig ikke fått noen enda. Men de kan jo fremdeles komme helt mot slutten..

Har du fått mye ?
På magen eller siden ?
 
Jeg er snart i midten av uke 38, og har foreløpig ikke fått noen enda. Men de kan jo fremdeles komme helt mot slutten..

Har du fått mye ?
På magen eller siden ?
De kan til og med komme etter fødselen.

Har fått noen bittesmå på sidene...
 
Jeg er snart i midten av uke 38, og har foreløpig ikke fått noen enda. Men de kan jo fremdeles komme helt mot slutten..

Har du fått mye ?
På magen eller siden ?

Har fått på høyre siden helt helt nederst. Ikke så mye... men litt.. er egentlig ikke så farlig, 90% av gravide får strekkmerker..
 
742b817cc8653a173a8d1bc917c7096a.jpg


Snakk om å legga seg longt ner...[emoji55] herlighet so vondt eg har i symfysen [emoji21]
 
742b817cc8653a173a8d1bc917c7096a.jpg


Snakk om å legga seg longt ner...[emoji55] herlighet so vondt eg har i symfysen [emoji21]
Hehe, wow :) Nå skjønner jeg hvorfor jeg får høre at min mage ikke har sunket :p Selv om den har sunket masse (synes jeg), er den ikke i nærheten av så lav som din :) ❤️
 
Hehe, wow :) Nå skjønner jeg hvorfor jeg får høre at min mage ikke har sunket [emoji14] Selv om den har sunket masse (synes jeg), er den ikke i nærheten av så lav som din :) [emoji173]️
Hehe.. ja, den e ganske lav no! Kan kjenna bevegelse godt og der nere.. :s nesten litt creepy.. [emoji14] fekk beskjed frå jm i dag på kontroll at ho tippa ongen kom ut te helgo.. [emoji14]
 
Hvordan er det med strekkmerker på dere? Jeg trodde jeg slapp unna, men de kom snikande rundt uke 34 ca..
Ikke fått noen foreløpig (fikk aldri noen med storesøster, så jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna nok en gang :)), en uke igjen til termin i dag!
 
Har 9 dager igjen og kan ikke se at jeg har fått noen nye. Fikk endel i første svangerskapet da.. Jeg gikk lenge å håpet på at det ikke skulle komme noen nye, men faktisk er jeg litt skuffet at det ikke er kommet noen som kan minne meg om dette svangerskapet :rolleyes:
 
Har faktisk litt vanskelig for å se om jeg har fått merker eller ikke.. :p Har fått noen på innsiden av lårene, de kom ganske tidlig. Der har jeg hatt fra før og, så. :)
Har noen bittesmå svake på høyre side av magen, er litt usikker på om jeg har fått noen på magen under navlen, må få sambo til å se etter skikkelig :p
 
aa44df67c726b21f7301b18ffcc3deab.jpg


Dagens mage! Sitte på ballen min og leike me kommande storesøster.. Glede meg te eg kan vera litt meir aktiv igjen!..:p
 
Back
Topp