Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel kynner du har på dette bilde? Artig hvor tydelig livmoren blir under kynnereVis vedlegget 194965
15+4. Moro å se klumpen på morgenen før jeg går på do. Da forsvinner den ned igjen, og magen blir så godt som helt flat..
Tror ikke det.. i så fall har jeg kynnere hver dag jeg våkner før jeg går på do, og det hadde kanskje vært litt rart Men jeg vet ingenting sikkert egentlig, men rart er detDet er vel kynner du har på dette bilde? Artig hvor tydelig livmoren blir under kynnere
Jeg har også sånn mage hver morgen før jeg står opp. Og det er kynnere ;-)Tror ikke det.. i så fall har jeg kynnere hver dag jeg våkner før jeg går på do, og det hadde kanskje vært litt rart Men jeg vet ingenting sikkert egentlig, men rart er det
Ikke så uvanlig med kynnere på morningen før dobesøk jeg har det hele veien. Men jeg har alltid hatt mye kynnere og da. Ca20-30 til dagen.Tror ikke det.. i så fall har jeg kynnere hver dag jeg våkner før jeg går på do, og det hadde kanskje vært litt rart Men jeg vet ingenting sikkert egentlig, men rart er det
Jeg har også mye kynnere! Om morgenen er de verst, for da må jeg så på do i tilleggIkke så uvanlig med kynnere på morningen før dobesøk jeg har det hele veien. Men jeg har alltid hatt mye kynnere og da. Ca20-30 til dagen.
Den bare vokser og vokser
Joda, men når svigermor bestemt mener at hu ser forskjell bare på noen dager, blir jeg litt skremt! Kan godt stagnere litt snartDet er det den skal