Det gjør veldig vondt til tider!! Jeg prøver å "distrahere" han med å kose han på hodet eller noe, da begynner han å vifte med armene heller hehe
Det høres vondt ut med spark i ribbeina også! Særlig hvis hun sparker på samme plass så du får gnagsår
Jeg blir noen kilo lettere når han snur seg kjenner jeg!!
Strikkeoppskrifter er ett eget språk ja, som jeg har vanskelig for å forstå jeg har strikket litt av hvert, men det er ikke så mye jeg klarer helt alene. Nå er jeg snart ferdig med et marius vognteppe, veldig kjekt å strikke med mønster
Haha jeg er heldigvis ikje så snax-syk av meg, så det går fint å ha ting liggende. Men snax som jeg skal ha med til fødsel/barsel går rett i fødebagen, så glemmer jeg at jeg har det
Hahaha nå ler jeg, mens mannen din tar fødebagen ut i bilen så tar du spekeskinka ut av fryseren *ler*
Haha, bolla her er ikke til å få stoppa når ho setter i gang, så det er bare å la ho holde på til ho er ferdig
Stort sett samme plass, innimellom treffer ho noe med mer nerver i og da hyler jeg til Skulle ønske ho brukte plassen litt bedre inni der, ho vil nemlig bare ligge på høyre side og da blir det trangt
Hørtes så fint ut med vognteppe i mariusmønster Mannen spurte for en stund siden om jeg kunne strikke noe med Mariusmønster fordi han var så glad i det når han var liten. Jeg sa nja, vet ikke om jeg rekker, men jeg har kjøpt garn til tunika str. 3 mnd Har fått litt problemer med henda pga vann i kroppen i det siste, men håper jeg klarer å fullføre det. Spent på hva han sier
Jeg sliter seriøst med snacks-inntaket mitt om dagen Mesteparten av svangerskapet har sukkerholdige ting vært litt bleh, egentlig, men nå i det siste har det gått over stokk og stein. Spesielt ille er det med sjokolademelk. Det rabler nesten for meg hvis jeg ikke får sjokomelk til frokost Jordmor sa det ikke var helt uvanlig å få sinnsyke diller helt i slutten av svangerskapet, men jeg kan jo ikke drikke 1 liter sjokomelk om dagen i 6 uker til *ler*