Magebilder!

Elledille

Ønsker nr. 3
Mens jeg venter på min egen kulemage (som etter erfaring kan komme sent) vil jeg veldig gjerne se deres babymager! :D
 
Spennende med magebilder!
Min må dere nok vente litt med å se... ;)
 
Ingen mage her i gården foreløbig, regner med det blir ei stund til det vises noe ;)
 
Venter og lengter etter babymage, men foreløpig bare oppblåst. Holder inn alt jeg kan om dagen... :clock
 
Dårlig med babymage foreløpig her også.
Men oppblåst, ja. :grumpy:
 
Begynner å få problemer med det ja. Men bruker store klær offentlig. Gåper jeg klarer en liten uke til:)
 
Dårlig med mage her:p Legger inn før-bildet nå! Kjenner livmoren over symfysen i dag, og ser en antydning Til at den begynner å vises når jeg ligger, men er nok bare jeg som kan se det :p ImageUploadedByBV Forum1437517004.211009.jpgImageUploadedByBV Forum1437517019.627540.jpgImageUploadedByBV Forum1437517028.674594.jpg
 
9+4 i graviditeten/dag 5 siden forrige dobesøk. :p
 

Vedlegg

  • 1437732138186.jpg
    1437732138186.jpg
    37,4 KB · Visninger: 270
Utrolig hva man blir vandt til. :p
Men må innrømme at jeg gleder meg til magen kommer skikkelig i gang igjen!

Har du prøvd Kiwi på tom mage om morgenen? :p funka skikkelig godt på meg når jeg ventet de to første ;-)
 
Har du prøvd Kiwi på tom mage om morgenen? :p funka skikkelig godt på meg når jeg ventet de to første ;-)
Takk for påminnelsen! Det var det jeg gjorde for 5 dager siden. Et stort glass vann og en kiwi. Skal gjentas i morra den dag! :D
 
Back
Topp