Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magebilde fra i går. 13+5
Får ikke laste opp bilde nå heller
Da må du komprimere bildet først, eller ta bildet med feks snapchat for da har bildet lavere oppløsningFår ikke til å laste opp bilde. Får bare beskjed om at filen er for stor. Er fra mobil.
Aha, da skal jeg prøve detDa må du komprimere bildet først, eller ta bildet med feks snapchat for da har bildet lavere oppløsning
Gjør detAha, da skal jeg prøve det
Livmoren ble målt til 17 cm i dag. Noe som tilsvarer min livmor uke 19 sist svangerskap
Vis vedlegget 125409
Tusen takk <3Så fin mage
Men hvilken app bruker du her? Er det photofy? Noen tilleggsapp?
Vet ikke om begge bildene kommer med... Men her er ihvertfall meg 16+0, og er vel ca like stor som 10+1 ser jeg. Greit at jeg ikke vokser like fort lenger når jeg først ble stor så tidlig!Her er meg, på morgenen (!!!), uke 10+1... Var ikke tynn fra før, men dette er jo voldsomt. Har gått opp 1 kg, men hvor kommer resten fra?? Ser jo ut som om at jeg er 7 mnd på vei, og ikke 2,5.....!
Vet ikke om begge bildene kommer med... Men her er ihvertfall meg 16+0, og er vel ca like stor som 10+1 ser jeg. Greit at jeg ikke vokser like fort lenger når jeg først ble stor så tidlig!
Takk for detNydelig <3