Magebilder :)

00__00__00

Blir kjent med forumet
Noen flere som har tatt bilde av magen allerede? Å hvor ofte skal dere ta bilde?
Tenker for min egen del å ta ett bilde nå, ett om 1mnd og når magen er "konstant voks" så tror jeg at jeg vil ta ett i uka :-) kan til og med hende jeg tar et i uka hele veien :-P hahaha!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen flere som har tatt bilde av magen allerede? Å hvor ofte skal dere ta bilde?
Tenker for min egen del å ta ett bilde nå, ett om 1mnd og når magen er "konstant voks" så tror jeg at jeg vil ta ett i uka :-) kan til og med hende jeg tar et i uka hele veien :-P hahaha!

Har litt ekstra på magen , så tenkte eg sku begynne å ta når eg nærme meg 12 veke :-)
Sånn at eg ser forskjell på babymagen og fleskemagen :P

Har allerede begynt. Tok et når eg var 5 veker på vei, og et når eg var 6 veker. tar bilde kvar fredag :) (er vel egentlig +1 kvar fredag :)

Jeg tok samme dag jeg fant ut (på onsdag) da var jeg 4+2 :) men er +0 på mandager så tror det blir å ta bilde på mandager fremover :-)

Jeg har tatt bilde hver søndag da er jeg +0, siden jeg var 5 uker :)

Hvorfor? :) Ser dere det så tidlig? Jeg er 9 uker med ekstremkvalme, så mister vekt. Men kan innbille meg en forhøyning når jeg ligger. Sist så jeg antydning i uke 12, men det vistes litt på min tynne kropp i uke 16. Hadde ikke den der perioden da msn ser litt tjukk ut. Den spydde jeg vekk :(

Hvorfor? :) Ser dere det så tidlig? Jeg er 9 uker med ekstremkvalme, så mister vekt. Men kan innbille meg en forhøyning når jeg ligger. Sist så jeg antydning i uke 12, men det vistes litt på min tynne kropp i uke 16. Hadde ikke den der perioden da msn ser litt tjukk ut. Den spydde jeg vekk :(
Her ser man det hvertfall, en mann på flyplassen i visum køen, som vi kom i snakk med sa rett ut " næmen, se det er en familieforøkelse på gang her" :P

Jeg har ikke planer om å ta det alls. Kanskje bilder av hele meg med stor mage er morsomt, men å lage uke for uke virker litt bortkasta synes jeg. Men, hver sin smak :)

Jeg vil gjerne følge med :) jeg skriver også opp vekta, det kommer sikkert til å slutt med det etterhvert :P hahaha!

Kommer nok til å ta ett bilde i måneden fra 12 uker, tenker jeg, det er det jeg har gjort de andre gangene. :)

Jeg tok en gang i ny og ne forrige gang. Men ikke før magen hadde fått tydelig babykul :)

Jeg tenkte jeg skulle begynne å ta fra uke 8. ;) (er 6+5 i dag) forjegang tok jeg hver mnd (hver fjerde uke), men lurer litt på om jeg skal hver uke denne gangen. Er +0 om onsdagene. ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp