Magebilder!

32+6

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1376665210258.jpg
    1376665210258.jpg
    56,1 KB · Visninger: 188
34+5 :)
e0u4.jpg
x0i6.jpg

Snill du er:) Litt "nakent" bilde, men det er vel sånn jeg har gått kledd siden mai :P .. Gleder meg til høsten!
Har allerede begynt å komme i julestemning.. Håper tiden går fort fremover :D
Bra vi er fler som gleder oss til høsten, den er jo så smått her alt ;) gleder meg og til jul, får litt julestemning innimellom :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Bra vi er fler som gleder oss til høsten, den er jo så smått her alt ;) gleder meg og til jul, får litt julestemning innimellom :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Årh ja og det er så deilig at det har begynt å bli kjøligere ute :) Har pakket ned mesteparten av sommerklærne, funnet frem støvler, vintersko og boblejakke :P. Litt tidlig å bruke enda, men kjenner at alt må på en måte være klart nå.. Begynt så smått å tenke på julegaver også, og har sååå lyst på pinnekjøtt :P

Årh ja og det er så deilig at det har begynt å bli kjøligere ute :) Har pakket ned mesteparten av sommerklærne, funnet frem støvler, vintersko og boblejakke :p. Litt tidlig å bruke enda, men kjenner at alt må på en måte være klart nå.. Begynt så smått å tenke på julegaver også, og har sååå lyst på pinnekjøtt :p
Pakket ned sommerklærne og funnet frem vinterklærne? Damn woman! Det var da gyselig tidlig :p
Jeg tviholder på sommeren så lenge jeg kan - og gleder meg til høsten. Men vinteren kunne jeg gjerne hoppet over! Brrr....

Pakket ned sommerklærne og funnet frem vinterklærne? Damn woman! Det var da gyselig tidlig :p
Jeg tviholder på sommeren så lenge jeg kan - og gleder meg til høsten. Men vinteren kunne jeg gjerne hoppet over! Brrr....

Litt vel ekstrem i år kanskje :P Men jeg ser såå frem til vinteren/høsten nå. Sliter litt om det blir 20 grader igjen altså ;)Jeg er klar for kakao under teppet med nybakt brød og brunost. Snø eller piskende regn ute, og en liten baby sovende vedsiden av :D

Snill du er:) Litt "nakent" bilde, men det er vel sånn jeg har gått kledd siden mai :p .. Gleder meg til høsten!
Har allerede begynt å komme i julestemning.. Håper tiden går fort fremover :D

Nakenhet er da flott, og iallefall med en gravid mage!:D
Åhh ja, høsten<3<3 I julestemning alt? haha..det er ikke jeg, men gleder meg enormt da!:)
Har den innboksen fucka seg btw?

Nakenhet er da flott, og iallefall med en gravid mage!:D
Åhh ja, høsten<3<3 I julestemning alt? haha..det er ikke jeg, men gleder meg enormt da!:)
Har den innboksen fucka seg btw?

Blir gøy å se bildene du/dere skal ta :) Hehe, har ett sterkt behov for å få ferdig julegaver etc ASAP, og pinnekjøtt har jeg såå lyst på! :P
Jeg vet ikke?! Men har ikke fått noe varsler på den. Har jo vært en del oppdateringer her inne i det siste så kanksje den har falt litt ut :) Will check! :)

Blir gøy å se bildene du/dere skal ta :) Hehe, har ett sterkt behov for å få ferdig julegaver etc ASAP, og pinnekjøtt har jeg såå lyst på! :p
Jeg vet ikke?! Men har ikke fått noe varsler på den. Har jo vært en del oppdateringer her inne i det siste så kanksje den har falt litt ut :) Will check! :)

Jeg har bestilt time på ons!! :D Gleder meg enormt!!:D
Sjekk du, for jeg tror jeg svarte altså:D

Ohhhh,elsk på pinnekjøtt!!:D Fint vær i Bergen jooo, får lyst på soft is!!

Back
Topp