Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiiiin<3
Bra vi er fler som gleder oss til høsten, den er jo så smått her alt gleder meg og til jul, får litt julestemning innimellomSnill du er Litt "nakent" bilde, men det er vel sånn jeg har gått kledd siden mai .. Gleder meg til høsten!
Har allerede begynt å komme i julestemning.. Håper tiden går fort fremover
Bra vi er fler som gleder oss til høsten, den er jo så smått her alt gleder meg og til jul, får litt julestemning innimellom
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Pakket ned sommerklærne og funnet frem vinterklærne? Damn woman! Det var da gyselig tidligÅrh ja og det er så deilig at det har begynt å bli kjøligere ute Har pakket ned mesteparten av sommerklærne, funnet frem støvler, vintersko og boblejakke . Litt tidlig å bruke enda, men kjenner at alt må på en måte være klart nå.. Begynt så smått å tenke på julegaver også, og har sååå lyst på pinnekjøtt
Pakket ned sommerklærne og funnet frem vinterklærne? Damn woman! Det var da gyselig tidlig
Jeg tviholder på sommeren så lenge jeg kan - og gleder meg til høsten. Men vinteren kunne jeg gjerne hoppet over! Brrr....
Snill du er Litt "nakent" bilde, men det er vel sånn jeg har gått kledd siden mai .. Gleder meg til høsten!
Har allerede begynt å komme i julestemning.. Håper tiden går fort fremover
Nakenhet er da flott, og iallefall med en gravid mage!
Åhh ja, høsten<3<3 I julestemning alt? haha..det er ikke jeg, men gleder meg enormt da!
Har den innboksen fucka seg btw?
Blir gøy å se bildene du/dere skal ta Hehe, har ett sterkt behov for å få ferdig julegaver etc ASAP, og pinnekjøtt har jeg såå lyst på!
Jeg vet ikke?! Men har ikke fått noe varsler på den. Har jo vært en del oppdateringer her inne i det siste så kanksje den har falt litt ut Will check!