magebilder uke 33! Edit: bikinibilde

*Kolibri*

Forumet er livet
Hei og hå!
Under 7 uker igjen til termin[:)] Føler meg stor og tung, så er redd det blir noen tunge uker fremover..

Hilsen frøken krykkekrøpling![:)]
[hr]Takk for koselige tilbakemeldinger!
Nå har jeg et spørsmål: tror dere at jeg kan se slik ut igjen? Bildet er tatt i sommer(09)

Kjempesøt babymage :)
Men ja, tungt er det!

Du ser flott ut, Frøken Krykkekrøpling![:)]

Så fin og stor mage du har[:)]

Så nydelig babymage [:)]

Fiiiine magen kolibri!!!

Og veldig praktisk å sette tallerkenen på og samle opp isbiter...tji-hi[:D]

oppdatert i øverste innlegg[;)]

Så stilig svømmebilde. Kor var du? Du blir nok aldri sånn igjen... Ha ha..Sliter med samme bekymringene,men vi blir vel oss sjølv igjen med pittelitt innsats [:D] Stilig mage og forresten[;)]

Nydelig mage!!!

Etter fødselen kan du se ut akkurat slik du vil, bare du tar tiden til hjelp og gjør en innsats! Ikke regn med å se så flott å tynn ut i sommer. Men hvorfor skulle du ikke kunne få kroppen din igjen? da ser jeg bort i fra eventuelle strekkmerker[8D]

Det klarer du vettu[;)]
Jeg fikk en gutt i mai -06, og utpå sommeren så jeg bedre ut enn før jeg ble gravid[:)] Desverre gikk det ikke akkurat likedan etter nr. 2[8D]

Synes du var søt med magen, men hvis du vil tilbake til bikiniformen igjen så klarer du nok det[;)]
Amming, sunt kosthold, masse turer med foreksempel vogn og evt god trening så er du nok inn i bikinien igjen[8D]

hehe var i egypt og hellas i sommer, så bildet er fra et av disse stedene.

Ja, jeg får holde meg i form etter fødsel så kanskje jeg har et håp..men blir ikke bikinisommer på meg i år nei[:D][8D] men hva gjør vel det når jeg har lillebror å kose med[;)]

Jeg gikk ned 20 kg på 3 mnd,men fikk aldri den samme kroppen tilbake...kan kanskje ha noe med at jeg tok keisersnitt. Men hele kroppen forandret seg,fikk større hofter,mer flesk på magen,mye større pupper osv...så det er nok veldig individuelt. Mamma er kjempeslank men fikk aldri magen ordentlig tilbake,sånt må man regne med. Men noen blir jo helt seg selv igjen etter veldig kort tid,jeg håper på mirakler denne gangen,thihi[;)]
Men så jo i etterkant at du har født før,så da er nok du blandt de heldige...[:D] Flott mage du har forresten[;)]

kjempe fin mage :) viss du vil får du kroppen tilbake..

Så nyyydelig baby mage du har! :D Den har du all grunn til å være stolt av :)
Kroppen får du tilbake om du går inn for det ;)

For ein nydelig babymage du har
kroppen vil du nok få tilbake som den var..

Back
Topp