Magebilder uke 20-21

siljeheleen

Glad i forumet
Noen som har magebilder fra da dere var rundt 20-21 uker på vei?

Jeg er 21 uker imorgen, og føler at jeg er ganske "stor" denne gangen, men likevel kommenterer alle at det ikke viser i det hele tatt og at jeg er bitteliten [8D] Synes je har fått ganske synlig mage jeg...

22 uker på vei.

her er jeg 22 uker på vei. fant ikke fra uke 20-21

Okey, kanskje jeg er litt liten likevell da [8D] Men jeg er større enn jeg var i første svangerskapet iallfall, tror jeg [:)]

bildet i avateren min er fra 20+6[:D]

<------------

ORIGINAL: siljeheleen

Okey, kanskje jeg er litt liten likevell da [8D] Men jeg er større enn jeg var i første svangerskapet iallfall, tror jeg [:)]

Det er ganske så normalt å bli litt større med nr 2

Er ca 22 uker på dette bildet[:)]

Her er magen idag, 20 + 6 [:)]

Så jeg er kanskje ikke så stor likevell, men jeg føler meg veldig gravid iallfall [8D]

Er det forresten normalt at magen blir ekstra hårete? [8D] Føler meg som en mann...

hehe ja det er normalt at magen blir hårete.. de detter vanligvis av etter fødselen[8D]

Her er fra uke 18-24.

ORIGINAL: MsMoHo

Her er magen min når jeg var ca 21 uker på vei.. [:)]

[/image]

Ser jeg et menneske med silkeboxer som står med rumpa ut? Eller er det graviditeten som spiller meg et puss? Uansett synes jeg det var artig!
Fin mage forresten! =)

ORIGINAL: WishMeLuck

ORIGINAL: MsMoHo

Her er magen min når jeg var ca 21 uker på vei.. [:)]

[/image]

Ser jeg et menneske med silkeboxer som står med rumpa ut? Eller er det graviditeten som spiller meg et puss? Uansett synes jeg det var artig!
Fin mage forresten! =)

Hahaha.. den så jeg ikke før du sa det!!![;)][:D][:D][:D]

HI: Du er nok ikke så stor, men så er du sikkert ganske så tynn fra før av!!?![:)][:)] Nydelig med baby i magen uansett form og størrelse mener jeg[:D][:D][:D][:D]

=)

Back
Topp