Magebilder fra en plus size

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014

jeg synes ikke magen min er så fin som de fleste andre sine gravidemager, MEN inni meg bor d ei flott lita jente, d er jeg sikker på![:D]

alle bildene er med mammaklær, som er veldig vanskelig å finne[>:]

Hoi hoi, så fine mage! [:)] Her ser man tydelig gravid mage ja! Syns den ser litt lavere ut i svangerskap 2? [;)]
Og ja, jaggu ikke lett å finne mammaklær! [&:]

ser jo at i uke 20/22 er d lite gravidmage å snakke om[8|] bare heng liksom..

er nok lavere nå pgr henget vil jeg tro, og så har jeg ikke kommet til uke 28/26 før i går da[:)]

ser ikke ut hvis jeg tar uten klær da.. ser jo gravidemagen på toppen, men da ser man også fetthenget.. lite nydelig[;)]

ang. mammaklær i store strl, så har jeg bestilt ei bukse fra motherhood og en shorts derifra, veldi fornøyd så langt[:)]

Syns du har en fin gravid mage jeg [:D] og at det er en nydelig bebis inni der er jeg helt sikker på også[:D]

Synes du har fin gravidmage jeg. Hadde jeg sett deg sånn ute så hadde jeg nok ikke tenkt annet enn at det måtte være en baby inni der. [:)]

Gravidmager er flotte i alle størrelser og alle gravide burde være stolte av dem. Er jo utrolig at det bor et lite menneske inni der!

Synes det er mye fæle mammaklær av det lille utvalget man finner. Var i Barcelona og fant en butikk som solgte mammaklær og alt så jo ut som det var ment for damer i 70-80 åra i stil og mønster. [:'(]
Så jeg bruker topper fra Bik Bok som er tøyelige og ekstra lange så de ikke stopper midt på magen. Synes det er greit å vise at det er magen som vokser og at resten er som før. Så blir magen tydeligere også. De ligner egentlig ganske mye på dem du har på deg på bildet, bare de er litt lenger.

Flott mage, den ser ut som min [;)]

Kjempeflott mage [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Syns du har en fin gravid mage jeg [:D] og at det er en nydelig bebis inni der er jeg helt sikker på også[:D]

kjempefine:) Fint for oss andre store å se magebilder fra andre store...:) Kansje jeg får mote meg opp til å legge ut noen jeg og. Har fåreløpig bare lagt ut liggende bilder:P

Kjempefin gravidmage!! [:D][:D]

Så fin mage du har [:)]

Så nydelig en mage du har [:)][:)]

ORIGINAL: Helenpia

Jeg syns du har en kjempefin gravidmage [:D]

signerer

ORIGINAL: Fever

kjempefine:) Fint for oss andre store å se magebilder fra andre store...:) Kansje jeg får mote meg opp til å legge ut noen jeg og. Har fåreløpig bare lagt ut liggende bilder:P

Kjempefin mage! Har problemer selv med å finne mammaklær, de på H&M er som regel for små.. Har vært litt på stor mote-butikker da, der har de faktisk ganske mye fint, og det passer også for gravide [:)]

Back
Topp