Magebildene våre

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Hadde vært koselig å se bilder av noen fine babymager etterhvert som tiden går. Gleder meg sånn til det blir tydeligere :love7
 
Jeg vet ikke om jeg vil vite hvor stor jeg kommer til å bli :p Allerede er det bukser jeg ikke får igjen knappen på
 
Enig! Har tatt bilde i uke 4 og 5, og skal ta nytt i morgen 6+0, men ser jo ingen forskjell enda
Veldig kjekt å ha i album senere til den lille også :Heartbigred tenkte kanskje skulle holde frukt, bær inntil mage denne gangen som viser hvor stor babyen er inni, så en montasje på pinterest som var litt gøy :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190409-080818_Pinterest.jpg
    Screenshot_20190409-080818_Pinterest.jpg
    35,1 KB · Visninger: 189
Last edited:
Veldig kjekt å ha i album senere til den lille også :Heartbigred tenkte kanskje skulle holde frukt, bær inntil mage denne gangen som viser hvor stor babyen er inni, så en montasje på pinterest som var litt gøy :)
det tror jeg at jeg vil gjøre også! litt artig vri på det :-D
 
Gleder meg til jeg begynner å få babybump!!
 
Jeg føler at jeg allerede begynner å få litt mage. Fikk veldig tidlig mage med førstemann, så er ikke overrasket :D
 
Jeg skulle ønske det var en babymage, men er nok bare at jeg er så himla oppblåst :hilarious::hilarious:

Men gleder meg til det kommer bilder av fine babymager her :love017
 
Her er det også bare påskekos magen som kommer mer for hver dag som går:)
 
Jeg føler meg såååå stor allerede men det er som flere sier her, det er mest oppblåst fett :smiley-angelic006jeg begynte faktisk å slanke meg rett før jeg fant ut at jeg var gravid, fordi magen min er så stor... :smiley-bounce022Rakk 2 av 90 workouts i et slankeprogram, og rakk å preppe slankemat for et par uker... Typisk :confused013
Men nå er det bare å drite i det gitt :p nå får jeg bare eta og nyte :cool01 her er bilde av min mage i uke 6 (5+3)

IMG_20190414_161925-01.jpeg
 
Har ikke noen bilder enda, men kan vise hvordan babymagen var i februar 2018 (håper det er greit)..
La på meg 23 kg (er ganske overvektig fra før av) så håper det ikke blir så ille denne gangen :p:p
 

Vedlegg

  • 20180211_021558.jpg
    20180211_021558.jpg
    19,3 KB · Visninger: 87
Har ikke noen bilder enda, men kan vise hvordan babymagen var i februar 2018 (håper det er greit)..
La på meg 23 kg (er ganske overvektig fra før av) så håper det ikke blir så ille denne gangen :p:p
Fin mage :happy:
 
Back
Topp