Magebilde

Kvælpklein!

Elsker forumet
Jente eller guttemage?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1387731285323.jpg
    1387731285323.jpg
    45,9 KB · Visninger: 211
Har du bilde framfor og? Dei seier at "jentemage" går rundt, mens "guttemage" går ut. Uten å ha sett deg framanfra ser det ut som ein guttemage. Meir ut enn rundt ;)

Jeg skal ta et senere!

Ser ut som min mage og jeg venter jente :)

Her kommer magebilde tatt foran. Ikke lett og ta det selv, uten speil.

Vedlegg

• 1387815058822.jpg
    1387815058822.jpg
    46,5 KB · Visninger: 110
Jente mage :)

No vart eg litt usikker :P

Det er jeg å, selv om OUL sier et kjønn, så tror jeg ikke helt på det;-)

Det er vanskelgare å sjå jente vistnok. Dette kjem vel fordi klitoris er relativ stor/står ut slik at det kan sjå ut som ein penis. Eg skjønnar ikkje korleis dei da kan veta "meir sikker" om det er gutt :P På OUL fekk eg bekjed om at det var gutt med 98 % sikker da han ikkje var så behjelpelig og nekta å fløtta på beina :P Vart lagt inn på sjukehuset i veke 25 og dei tok ny UL og heldigvis var det fortsatt gutt! Det samma på 3D og eg har alltid følt at det er gutt (sjølv om alle andre har tippa jente) samt at magen går utover. No skal det seiast at eg har nokon "love handels" slik at med kle kan det sjå ut som magen går rundt :P

Kun basert på side bildet ditt, ville eg tippa gutt. Men front bildet ditt heller litt mot jente, ikkje sånn voldsomt mykje, men nok til å så tvil. Og, mulig toppen med striper på langs er med å skape tvil ;)

He he, ja den t-skjorta kan lure deg litt ja. Skal mote oss opp til og spørre på ny UL om fredagen. Liker ikke og spørre om kjønn på slike kontroller da det ikke er det som er viktig. Men med førstemann hadde babyen et "kjønnskifte" inni magen. Fikk høre det var en gutt, men det viste seg og være en jente. Vil så gjerne vite, er så lei av og strikke kjønnsnøytralt:-)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp