Magebilde

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
145.JPG

Magen min så langt .. syns den har litt størrelse allerede og er kunn i uke 6:O magen min i uke 6 sist med snupp var flat.. hmm hvor skal dette ende?? her får jeg ikke holdt den klumpen skjult lenge..

Ææhh... kjempesøt mage!! :-D

Men mesteparten er nok luft? Jeg har også ganske mye større mage enn hva jeg vanligvis har, men merker godt at det er mye luft.. For mini inni der er jo bare et par cm enda... :-)

Så søt mage:) her vises ingenting hehe

Termin 9.februar med første frøet:)

Fin mage! Her er deb også stoe. Men livmor og babis er jo ikke stor så er jo liksom ikke "babymage" enda. Ikke føler jeg meg full av luft heller så gudene vet hvorfor den er stor...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Men mesteparten er nok luft? Jeg har også ganske mye større mage enn hva jeg vanligvis har, men merker godt at det er mye luft.. For mini inni der er jo bare et par cm enda... :)

Håper det er en del luft ja, men er lissom ikke så mye luft som kommer ut heller.. :// og klarer ikke holde inn magen lenger :(( men håper for min egen del håper jeg dette forsvinner litt, så jeg får skjult det litt :D

Men mesteparten er nok luft? Jeg har også ganske mye større mage enn hva jeg vanligvis har, men merker godt at det er mye luft.. For mini inni der er jo bare et par cm enda... :)

Håper det er en del luft ja, men er lissom ikke så mye luft som kommer ut heller.. :// og klarer ikke holde inn magen lenger :(( men håper for min egen del håper jeg dette forsvinner litt, så jeg får skjult det litt :D

Fin mage! Her er deb også stoe. Men livmor og babis er jo ikke stor så er jo liksom ikke "babymage" enda. Ikke føler jeg meg full av luft heller så gudene vet hvorfor den er stor...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

nettopp slik jeg også føler det, og vet jo at baby og livmor ikke er stor nok til å gi meg denne magen ennå :P hehe så ja jeg sier det samme som deg gudene vet hvorfor den er så stor..

Fin mage!

Termin 14. februar <3

Min føles også større ut.

Termin 14. februar <3

Så fin mage:)

Min er oppblåst jeg ser bare tjukk ut

Wow! :D
Den der klarer du ikke skjule lenge nei! ;)
*åhh* gleder meg til alle magebildene fremover!

Min mage har hva man trygt kan kalle noe å gå på, så man ser det heldigvis ikke enda! ;)

Søt mage :)

Magen min blir gså stoooor etter jeg har spist, men det er nok mest at jeg blir oppbåst ^^

syns det er litt tidlig jeg da :P den er slik hele tiden :O hjadde ei venninne på besøk i går og ho bare dæven nå ser du ut som når du gikk gravid med snuppa di.. er du gravid ell?? jeg bare nei er ikke gravid.. bare veldig oppblåst i magen pga mensen:P haha må prøve å holde på det så lenge som mulig :D

Min er veldig lik din. :) Innbiller meg at den voksende livmoren presser tarmene oppover jeg. Hehe. Min egen lille teori. ;)

Ikke mye luft som kommer ut her heller, og jeg klarer heller ikke holde inne magen lengre. Føles som du presser ut magen alt du kan, og sånn står den! Merkelig følelse, syns jeg!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp