Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææhh... kjempesøt mage!! :-D
Men mesteparten er nok luft? Jeg har også ganske mye større mage enn hva jeg vanligvis har, men merker godt at det er mye luft.. For mini inni der er jo bare et par cm enda...![]()
Ææhh... kjempesøt mage!! :-D
Men mesteparten er nok luft? Jeg har også ganske mye større mage enn hva jeg vanligvis har, men merker godt at det er mye luft.. For mini inni der er jo bare et par cm enda...![]()
Fin mage! Her er deb også stoe. Men livmor og babis er jo ikke stor så er jo liksom ikke "babymage" enda. Ikke føler jeg meg full av luft heller så gudene vet hvorfor den er stor...
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Søt mage! Gleder meg til jeg får sånnVis vedlegget 18986
Magen min så langt .. syns den har litt størrelse allerede og er kunn i uke 6:O magen min i uke 6 sist med snupp var flat.. hmm hvor skal dette ende?? her får jeg ikke holdt den klumpen skjult lenge..
Håper det er en del luft ja, men er lissom ikke så mye luft som kommer ut heller.. :// og klarer ikke holde inn magen lenger( men håper for min egen del håper jeg dette forsvinner litt, så jeg får skjult det litt
![]()