Magebilde :)

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Lurer på hvor stor jeg egentlig blir jeg ;p Tatt idag, 22+1 <3

Vedlegg

• 1362749084769.jpg
    1362749084769.jpg
    33,9 KB · Visninger: 104
Så fin :) En skikkelig baby-mage ;) Det stopper vel opp litt etter hvert vil eg tro - var værtfall sånn med meg sist - vokste som bare det noen uker, så stoppet opp litt, før den vokste litt til ;) Nå er eg større enn sist, så er spent hvordan det kommer til å bli på slutten ;)

Er du større nå enn forrige gang?
Jeg tror magen er sånn nogenlunde lik denne gang som forrige, og sist endte jeg opp med å bli en zeppeliner! (synes fortsatt ikke det er så gøy å se bilder av..) Men frem til uke 38-39 har jeg tenkt til å føle meg fabulous med magen min :)

Er du større nå enn forrige gang?
Jeg tror magen er sånn nogenlunde lik denne gang som forrige, og sist endte jeg opp med å bli en zeppeliner! (synes fortsatt ikke det er så gøy å se bilder av..) Men frem til uke 38-39 har jeg tenkt til å føle meg fabulous med magen min :)

:anyone
Hva er zeppeliner?

Er en del større nå ja, men magen er også helt anderledes nå..

Fine magen! :)

Så fin :) Er også stor allerede. Håper bare eg ikje blir like stor som eg var når eg fekk storebror i juli....

Jeg er også stor (23+5), men syns ikke jeg har vokst så mye de siste par ukene,så håper litt på at magen,men ikke babyen,har en voksepause :-)

Fine magehuset :D
Jeg føler meg mye større denne gangen enn med første. Men eg og føler at den har stoppet opp litt, men det stemmer vist ikke i følge andre venner og kolleger ;)

Så artig å se at andre også e stor!:)) har følt at eg har vært litt for stor til å være 23 uker, men så e eg andregangs fødende og d stoppe vel litt opp i perioder som ei skriv her:)) nei, vi ska være stolt av magan vårres, store eller små❤

Back
Topp