Magebilde

Fader jeg ikke har min... men jeg hadde sånn 6-9 min i mellom leeenge jeg, når det igjen begynte på kvelden [&:] og de varte alt fra 30 sek til 90 sek... Jeg aua meg gjennom, men de var helt greie [:)] Jeg har trua på i kveld natt jeg![:)]

seeee fiiine magen da... nåååh....[:D]

ORIGINAL: KathMor

Fader jeg ikke har min... men jeg hadde sånn 6-9 min i mellom leeenge jeg, når det igjen begynte på kvelden [&:] og de varte alt fra 30 sek til 90 sek... Jeg aua meg gjennom, men de var helt greie [:)] Jeg har trua på i kveld natt jeg![:)]

blir spennende å se nå, har nmlig holdt på sånn i hele dag[;)] Kanskje vurdere om nora skal legge seg hos besteforeldrene i dag, synd hvos vi må vekke henne[:)]

ORIGINAL: *charaina*

ORIGINAL: KathMor

blir spennende å se nå, har nmlig holdt på sånn i hele dag[;)] Kanskje vurdere om nora skal legge seg hos besteforeldrene i dag, synd hvos vi må vekke henne[:)]

SKal se det modnes godt nå, og når det først skjer - så SKJER DET , og det skjer fort [;)] Føler det ofte er sånn hos andregangs.. ÅÅåå her blir det gøy å følge med nå!

ORIGINAL: Anis

Woooooow så fin...lykke til i dag, håper det blir 11.01.11-baby på deg[:D]

[:D][:D]

my gooood....

nå har de nesten gitt seg helt da eller[&o]

WOW!!! Nyyydelig mage! SYnd at den snart forsvinner da[8D] Masse lykke til!!!

ORIGINAL: *charaina*

my gooood....

nå har de nesten gitt seg helt da eller[&o]

Ta deg en kvil når M kommer hjem.. Skal se du trenger den til i natt[;)]

ORIGINAL: ..christine..

nydelig

Back
Topp