magebilde.. unormalt?

Bkno2687852

venter nr 3
Jeg er snart 15 uker på vei. Alle spør om jeg er i uke 25 osv er dette en unormal mage i min uke? Om dere vil så legg gjerne ut magebilder her så jeg kan se. Det skal sies at dette er barn nr 3 <3

Vedlegg

• IMG_20141123_155931~2.jpg
    IMG_20141123_155931~2.jpg
    53,5 KB · Visninger: 236
Alle størrelser på gravidmagen er normalt! Du vokser kanskje mye i starten, også slaker det ut etterhvert. En annen er kanskje motsatt. Og du er jo slank, så det er heller ikke rart at magen synes godt. Særlig ikke når det er tredje barnet. Du er fin:)

Så fin mage du har!
Min er nesten like stor. Er også 15 uker på vei, med nummer 2. ;)

Så vakker mage :-) har selv 25ukersmage i uke 15 ;-)

Synes ikke magen din er urovekkende stor siden det er 3. Gang. Med første fikk jeg kaskje så stor mage i uke 25-30, men denne gangen kom magen mye tidigere og det er vel ganske normalt :) Du har en fin babymage, så ikke bry deg om hva andre sier om størrelsen ;)

Du er jo så tynn så jeg ville også syntes magen var litt stor i forhold til at du bare er 15 uker! Men det er jo så vanlig å være litt oppblåst også i tillegg. Du ser uansett nydelig ut<3

Du er kjempefin!

Venter min4 og har så vidt en kul:p er 19 uker på vei snart:p er nokk sikkert mye luft som gjør at magen er så stor, opplevde det i forrige svangerskap:) eller kanskje du har 2:p heheh??

Takk for svar! Jeg sammenligner med andre på bekkenløsningstreninga som er i min uke og de kan jeg ikke se det på. Jeg kan også kjenne spark hver dag som bobler / fisker. Takk for alle svar

Venter min4 og har så vidt en kul:p er 19 uker på vei snart:p er nokk sikkert mye luft som gjør at magen er så stor, opplevde det i forrige svangerskap:) eller kanskje du har 2:p heheh??

Om det er luft så er det enorme mengder.. magen min er i utgangspunktet rett og jeg veier 48 kg kunne høre hjertelyd hos lege fra uke 9, så kanskje livmora sitter høyt... eller noe.... hmm

Om det er luft så er det enorme mengder.. magen min er i utgangspunktet rett og jeg veier 48 kg kunne høre hjertelyd hos lege fra uke 9, så kanskje livmora sitter høyt... eller noe.... hmm

Kjempefin mage :) er straks 15+0 og samboer og jeg ser det, men ingen andre :p er også veldig slank, men har ingen barn fra før.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempe fin mage! :D
Jeg har like stor kul og er 14+5, er min fjerde.
En kollega av meg er i uke 17 med sin nr 2, og vi er ca like store :)

Jeg er snart 15 uker på vei. Alle spør om jeg er i uke 25 osv er dette en unormal mage i min uke? Om dere vil så legg gjerne ut magebilder her så jeg kan se. Det skal sies at dette er barn nr 3 <3

Jeg venter også nr 3, og har stoooor mage.. Har ikke bilde nå, for har ikke tlf her.. Men tror den er større enn din ;-) Jeg får også spørsmål om termin, og sånne "sjokkerte" svar når jeg sier månedskifte april mai :-D
Men jeg fikk mage veldig tidlig med nr2 også, men den roet seg på en måte i 2 trimester, så var ikke så stor hele svangerskapet.
Synes magen din var kjempefin, jeg :-)

Back
Topp