magebilde uke 10+6

Selina82

Betatt av forumet
[:D]
gone[;)]

så bra gjort! [:D]

fiiiiine magen[:D]

ORIGINAL: ella1

takk[:D]...men som bildet viser er det nok en del mageflesk der fra før, så babykulen er sikkert ikke så stor egentlig[:-] men er lov å håpe[:D]

[:D][:D]

[:D] Ta på deg noen litt vide klær så dere ikke blir avslørt [:D]

Ja der var det kul gitt...

Ikke for å være slem, men det var en veldig høy mage. Livmoren ligger fortsatt gjemt godt nedi magen og når den først kommer opp og du får mage så er det en ganske lav mage du får i starten. For meg ser det dessverre ikke ut som en babykul enda, sorry [8|]

ORIGINAL: gravidfotball

Ikke for å være slem, men det var en veldig høy mage. Livmoren ligger fortsatt gjemt godt nedi magen og når den først kommer opp og du får mage så er det en ganske lav mage du får i starten. For meg ser det dessverre ikke ut som en babykul enda, sorry [8|]

om du klarer å lese så ser du like over her så skreiv jeg jo selv at mesteparten sikkert er magefett...
jm jeg går til mente noe annet...men uansett så har magen blitt større.. fikk også fort mage da jeg venta nr 2...
men tusen takk for kjempekoselig kommentar da du [>:] skal ta bort bildet jeg

ORIGINAL: Selina82

ORIGINAL: gravidfotball

om du ser på innlegget jeg skreiv like over her så skreiv jeg jo selv at mesteparten sikkert er magefett...
jm jeg går til mente noe annet...men uansett så har magen blitt større.. fikk også fort mage da jeg venta nr 2...
men tusen takk for kjempekoselig kommentar da du [>:] skal ta bort bildet jeg

Oi, det var litt hissig. Jeg mente ikke noe vondt med det, før graviditeten var jeg topptrent og hadde vaskebrettmage mens jeg nå ser gravid ut til tider. Men jeg vet at det bare er oppblåsthet og ikke babymage enda. Men kan godt hende din kom veldig tidlig da!

Back
Topp