Magebilde 19+0

Tvillingmum

Betatt av forumet
Her kommer et magebilde og imårra er det tid for ordinær ul. Så nå kan dere tippe på hva dere tror det blir, for vi får forhåpentligvis vite det imorgen.

Syns dere magen er stor-liten?

syns magen din er kjempefin! morro når man får kul[:)]
syns den er akkurat passe jeg! ikke for stor, men sånn at man ser du er gravid[:D]
ligner litt på guttemage for meg, men jeg er jo ingen ekspert.

blir morro å høre imorgen!! skal dere vite?

ORIGINAL: Henriette1986

det er vel bare een der inne? hehe....

syns det ser ut som en jentemage jeg...

Tenkte du siden vi har tvillinger i fra før? Vi har vært på en tidlig ul helt i starten for å sjekke, men der så vi bare en, så blir veldig overrasket hvis det skulle være to igjen[:D]

Og jeg  tror forresten at det er en jente igjen der inne...Og oddsen taler jo med meg siden det er mange guttebabyer på vei her inne[:D]

Kjempefin mage![:)] Er ikke flink til å spå på magen, men håper dere får vite det i morgen[:)]

Øyet som ser virker det som, jeg tror det skjuler seg ei jente inni der. [:)]

kor arti akkurat lik min mage;)
skal på ul i morgen blir såååå gøy;)
fikkk du vite kjønn?

ORIGINAL: titit

kor arti akkurat lik min mage;)
skal på ul i morgen blir såååå gøy;)
fikkk du vite kjønn?

Så morsomt[;)] Skal imorgen jeg og...

Jeg syntes magen var akkurat passe stor!!:) jeg har endel større men er 2. gangs fødende, å det har litt med at musklaturen er mye slappere nå enn første gang jeg gikk gravid:) men bare koselig det, synes jeg:)

kliss lik min mage [:)] så siden jeg venter gutt, tipper jeg det samme for deg [;)] 19 uker jeg og [:)]

Jeg tror JENTE !!!!! [:D][:D] Men det er bare tipping [;)] !!! Blir gøy og høre hva det er [:D]

Back
Topp