Mage?

mona85

Andre møte med forumet
Ser det er flere av dere som har lagt ut magebilde og sier dere har fått litt mage. Men her er magen flatere enn noen gang.. Er 9 uker på veg og har ikke mage i det hele tatt..! flere som meg? Håper den kommer snart! :)

har ikke fått noen mage jeg heller. men den har blitt mye mykere, men sidene har blitt ganske strammere

Har ikke mage ennå. Er jo tidlig ennå[:)]

Vet ikke hva det er jeg, mage eller oppblåst, men jeg føler magen er på plass...Uansett tid på døgnet..Er bare i uke 10, så konkluderer med at den er oppblåst...

Ingen mage her,annet enn de ekstra kg jeg la på meg i ferien som ikke er helt borte.Hadde kanskje vært lettere å se en forandring hvis magen var litt mere flat,jeg er jo snart 11 uker på vei..[:)]

Hei[:)]
Jeg er 9 uker på vei nå, og føler at magen synes godt. Jeg er litt overraska over at det synes så tidlig, siden jeg ikke har barn fra før av. Jeg har aldri vært overvektig, så er ikke vant med å ha noe særlig mage, men nå synes det godt dersom jeg har vanlige gensere på meg. Det kan jo være at det bare er magen som er oppblåst, men jeg har følt det sånn i noen uker nå.
Blir litt stresset av dette på jobben, siden jeg ikke har lyst til å offentliggjøre noe på jobben enda. Så det blir en del vide topper og tunikaer som blir brukt om dagen.Hvordan er det med dere andre?

Mvh April1984

Back
Topp