Mage?

Kvadespile

Forelsket i forumet
Jeg ble litt nysgjerrig på om alle her har fått mage? Jeg nærmer meg 16 uker, og jeg ville ikke sagt det har skjedd så mye på den fronten..
Jeg er førstegangsgravid, da, det kan vel kanskje ha litt og si?
For jeg ser så mye fine magebilder av dere her inne allerede :)

eg og er førstegangs gravid, og har ikkje fått noe mer enn en liten kul, ser mer ut som eg er blitt feit når eg har på meg en intill sittende topp, enn at eg er gravid [8D] men min mor fortalte meg at når ho va gravid første gangen viste det ikkje så mye før et godt stykke ut i svangerskapet. Men magen er hard da 

Jeg hadde litt lage bra før men min har endret form (sunket) og blitt hardere og litt større. Men ser feit ut i feil klær [8D] Hehe. Men magene er jo på vei tror jeg snart, jeg er også førstegangsmamma [:D]

Mage ja, men er andregangs da. Men magen er FEIT MAGE fortsatt, og regner med at den fortsatt vil være det fram til rundt uke 20....[8|]

Men 20 uker er jo ikke sååå lenge til egentlig da. [:D] Herreguuuud så fort tiden egentlig går når man ser på hvor langt vi har kommet nå... Men samtidig så sakte den går når vi går og venter på alt det spennende som skal skje. Jeg iallefall går nå bare og venter på ordinær ultralyd. Tipper jeg dere andre gjør også... hihihi... da er det ikke rart vi synes tiden går sakte. [;)] Men vi får bare nyte denne tiden vi har med såpass små mager at vi kan bevege oss rundt uten at den store magen er i veien. [:D] Hver tid har sin sjarm... er det ikke sånn? 

Hehe nei er jo bare 3 uker til ultralyd, for min del! [:D] Er noe med disse milepælene etter hvert; 12 uker, 20 uker, 30 uker.... Vet at jeg begynte å slappe av myyyyye mer etter uke 29 - da er det STOR sjans at bebisen overlever hvis den blir født da... [:)]

ORIGINAL: Grete71

Hehe nei er jo bare 3 uker til ultralyd, for min del! [:D] Er noe med disse milepælene etter hvert; 12 uker, 20 uker, 30 uker.... Vet at jeg begynte å slappe av myyyyye mer etter uke 29 - da er det STOR sjans at bebisen overlever hvis den blir født da... [:)]
Nusselussa [;)]

har litt mage fra før, men jeg føler at den er blitt litt større. men er jo da andre gangs fødende.

jeg er førstegangs og er ovedrasket over hvor stor og tydelig gravid mage jeg har fått alt (12+1)! det sier de rundt meg også at det ikke er tvil om at det er en baby der og ikke bare mye mat. [:)]

Jeg er tredjegangs, 14 uker og INGEN mage....frustrerende!!
Men siden jeg kun kaster opp, er det kanskje ikke så rart...

2.gangs her og har måttet skjule det i 3 uker allerede, heldigvis avdukes hemmeligheten på søndag nå, da er jeg 12 ukerp å vei, så da kan jeg ha på meg akkurat de klærne jeg vil igjen og ikke disse digre skjortene og hettegensrene... [8D][:D]

er andregangsfødende og her har ikke magen kommet enda gitt....er 14 uker på vei nå...men den kommer da alltids[;)] forrige gang på denne tiden hadde jeg fått mage til gangs også.da var buksene altfor trange og magen vistes godt. så er ganske så stor forskjell fra nå:)

Jeg har ikke fått noe enda, magen er like slapp som den alltid har vært[8D]

ORIGINAL: Julia89

Nja.. Eg har fått litt, en liten kul iallefall[:)] Den blitt større enn den var og mye hardere[:)]

Men gleder meg til den blir større[:)] Hvordan er din mage nå da?? Vi førsteganggravide får nok sikkert litt senere mage enn dem som har fått før ja.. Urettferdig[8D]

Magen min har jo endret seg, men ikke ikke så det føles som noe tegn til babymage. Eller.. For å være helt ærlig så vet jeg ikke om det er babyen, for jeg har hatt litt mer mage nå for tiden fordi jeg har vært så oppblåst :P
Håper på litt fremgang der snart, da, med 16 uker og greier :)

Forresten så kan jeg jo legge til at jeg har en helt annen følelse av magen nå. Litt vanskelig å forklare, men når jeg bøyer meg eller sitter krokbøyd osv, kjennes det mye bedre på magen enn det noen gang har gjort.. Hvis dere skjønner :)

ja har jo fått litt mage da[:D]
men jeg er 2.gangs gravid, så komme mange ganger fortere da.
jeg fikk mage tidlig med første man også, men det er jo så forskjellig fra person til person[:)]

Legg ut bilder da[:)]

Har fått en liten kul, ja:) Den kom vel for en ukes tid siden;) Er 15+4 i dag, og førstegangs[;)]

Har begynt å få litt mage, men ikke noe voldsomme greier.

Begynner å komme litt mage nå. Kanskje jeg virkelig lot den få komme frem når jeg fortalte det til sjefen[;)] Nei da, det er foreløpig ikke så mye, men om man vet jeg er gravid så synes den[:D]

Back
Topp