Mage

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Er det noen som har fått litt mage eller? Litt nyskjerring for med første man fikk jeg nesten ikke mage for 6-7mnd ut i svangerskapet:)

Nei jeg kan vel ikke si det, er jo bare 4+1... Men er ganske oppblåst. Mye luft kan en si... [;)] Sist gang begynte jeg å kjenne det bittelitt på buksene i uke 8-9. Gleder meg til det! [:D]

ja jeg gleder meg også til det. Bare håpe det kommer før 6-7mnd hehe:)

Jeg er så oppblåst at jeg kan se ut som en blanding av smellfeit og gravid. [:'(][:o][&o]

Gleder meg til den virkelige gravid magen kommer. [:D] Sist var jeg over uke 20 før den kom skikkelig.

Jeg begynteå få mage da jeg var 16-17 uker forrige gang, så har ikke begynt å vente på at den skal vokse enda nei[:)]

Håper det lar vente litt på seg, men de sier magen kommer fortere med nr. 2

er bare oppblåst jeg... spess på kveldene...[;)]

er veldig oppblåst, spesielt om kveldene. Men vet jo at det er ikke babymage, men bare.. ja.. tulle-mage [8D]

ORIGINAL: frøkenL

Hihi.. Har litt mage :) men den har vell vært dær noen år nå [8D]
MEN jeg klarer ikke trekke magen helt inn slik såm jeg klarte før [:)]

Signerer denne...[:)]

Jeg vil gjerne ha mage fortest mulig! [:D] Jeg skal nyyyyyyyte det denne gangen! [:D] Bare synd det er så mye fett som sperrer for den gode magen... [8|]

Hei!
Jeg vil tro jeg har fått mage, men klarer heller ikke å trekke den helt inn som jeg klarte før. er i uke 6 idag:)
gleder meg såå mye til magen begynner å synes ordentlig. kjenner at fosteret begynner å kreve sin plass i magen. klør en del på magen og små-stikker litt der:) synes det er skikkelig artig:)
Har ei venninne som er i 5 mnd og hun er STOR. Greit å nevne at hun er ganske lita i utgangspunktet men det varierer jo fra kvinne til kvinne.
regner med gjennomsnittlig at magen begynner å synes alt mellom 3-6 mnd om du har normal kroppsbygning

Back
Topp