Mage?

Cath29

Blir kjent med forumet
Er det noen som fikk mage tidlig her? Jeg er bare ca.7 uker på vei og allerede synes jeg at magen har skutt fart[&:] Med første mann viste d ikke noe før jeg var 5-6mnd på vei!! Nå synes jeg den bare popper frem! Skjønner bare ikke at det kan være SÅ stor forskjell fra forige gang... Hvis det fortsetter sånn kommer jeg jo til å trille!

Ingen mage her nei. Med storesøster kom magen ca i 5 mnd, men rekner med den kommer før denne gangen.
Vi håper å holde det hemmelig til 16 uke, så jeg håper magen holder seg inne til da.

første gang kom magen ca 5 mnd, forje gang kom den ca 11 uker og nå kom den allerede i uke 8...hihi tror ikke jeg tør å få flere:P
tror det har litt med hvor mange ganger og hvor tett man får dem, i hvertfall på enkelte:)

Har vel allerede verdens største mage føler eg... Men va sånn med 1. mann og. Går kun med gravidebukser eg no, orker ikkje tenke på nåkke anna...Så alle(!) veit i alle fall at her er det baby på gang[8D]

ja har lagt seg ut ganske mye.....[:)]annerledes enn sist...

Ikkeno mage her ennå....

har hørt at mange sier at magen kommer fortere andre gangen[:)] for min del er det første gang, og jeg bare venter på å vokse[;)] hehe! har fått en pitte liten kul, er 9+4 idag, og man begynner visst å vokse i uke 8[:)]

Jepp, har fått mage jeg, med førstemann begynte jeg å få mage rundt uke 17-18....

Jeg har også mistet 2 ganger, i des 08 og april 09, så det gjør det vel også at jeg har litt større mage nå....[:)]

ORIGINAL: bebi

samme her, ikke mange buksene som passe nei!! på kvelden ser jeg ut som en hval!!

Nope, tror ikke det, men har lagt på meg litt i løpet av sommeren! [&:]

Her kom magen da jeg var sju uker :) Den vokser og vokser... Bruker mammabukse for de andre passer ikke lenger :) Artig å få så tidlig mage siden dette er nummer 1 for oss :D
Alt blir så mye mer virkelig :)

Jeg begynte å få mage i uke 7 sånn ca, har gitt opp å bruke de normale buksene mine, så det går bare i jogge bukser som er skikkelig løs i strikken [;)] Ikke så greit når man har tunge ting i lommene.. men ellers er det meget behagelig:) (har buksen på under magen)

Nei, tror ikke det er særlig forskjell, men er bare 7 uker.. Tror nesten jeg fikk mage tidligere med førstemann, men tenkte nok mer på det og gledet meg mer til det og![;)] Nå tar jeg det mer med ro kjenner jeg![;)]

ORIGINAL: lalline

ORIGINAL: bebi

samme her, ikke mange buksene som passe nei!! på kvelden ser jeg ut som en hval!!

He he, ja er sånn jeg også føler d om kveldene[:)] Godt å høre at det er flere det vokser og gror hos[8D] Tenkte bare jeg skulle drøye d med å si d til de på jobben til jeg var 12 uker på vei, men med denne farta tror jeg at jeg kommer til å bli avslørt ganske fort...

Sist gang hadde jeg ikke spesielt synlig mage før rundt uke 16, men nå har den allerede begynt å bule ut..Er nok litt luft også, men merker stor forskjell for forrige gang[:)]

syntes for en uke siden at magen begynte å komme så smått, men nå når jeg nærmer meg uke 9, så er magen tilbake til start den[8D] gleder meg masse til å få mage, men ting tar tid[:D] vi får legge ut mage bilder etter hvert som magene kommer. alltid gøy å se[:)]

Back
Topp