mage

Latina20

Forelsket i forumet
jeg er nå 18 uker og har ikke fått mage i det hele tatt.. jeg har kjent babyen sparke, men jeg vil så gjerne ha mage. må legge til at jeg er førstegangsfødende. og om 2 uker er jeg 20 uker på vei og jeg leste at man da har stor mage, kan magen vokse mye på 2 uker?

når begynte dere å få mage?

jeg hadde ikke så veldig mye mage første gang jeg heller i begynnelsen. noen bærer ungen veldig dypt og får nesten ikke mage i det hele tatt, min ble gigantisk etterhvert

Jeg begynte å få litt mage i uke 5 eller 6 (husker ikke) ikke mye men litt.. Ei venninne av meg fikk ikke mage før hun var rundet 20 uker :) Noen får mage og andre ikke.. Ganske rart egentlig :P 

da jeg gikk gravid første gangen så kom ikke magen før jeg var 5 mndr på vei..

men da kom den fort og, plutselig bare var den der

Har heiller ikkje fått nåkka særli m mage..e i uke 18 idag.. e kjedeli å vente :P

Jeg begynte å få mage rundt uke 13- 14..
Og nå har jeg en tydelig mage - så folk spør om det er to der inne.. *festlig*
Tror det er Veldig forskjellig så vi kan nok ikke sammenligne oss for mye...

Er i utgangspunktet helt vanlig (hverken tynn eller tykk) men hadde litt ekstra på magen da, pleide å stramme magen mye før - men nå går det virkelig ikke og magen min er ikke mer "deigete" (som jeg følte den var i 3 mnd, bare opplåst liksom) den er babymageformet så jeg slipper magen ut jeg og tenker at ja ja, sånn er jeg[:D]

det er så kjedelig å vente til magen vokser.... det virker som om jeg er en av de som bærer babyen dypt...

Förste gång så hade jag en litenlitenliten mage i uke 20...Men jag kände spark ändå!

jeg er nå i uke 19 og magen er forsatt ikke kommet
men det viktigste er at den lille har det bra

Jeg er 17+3 og har heller ikke noe mage å snakke om. Ikke kjenner jeg noe sparking heller så jeg går
enda rundt og synes det er vanskelig å forstå at det bor et lite menneske der inne.
Hørte hjertelyd for 1,5 uker siden så jeg håper alt fortsatt er bra.

Det er vel veldig individuelt når man får mage og også når man kjenner liv fra det lille vidunderet :-)

Jeg har masse mage og er førstegangsfødende.
Ikke så artig å høre at hu å hu er lengre på vei enn deg, men du er mye større[:'(] Men jeg er ikke så stor fra før, så håper og tror det kan være derfor....
Magen kommer, plutselig!! Bare vent[:D] Mange får ikke før de er 5-6mnd på vei, så gi det litt mere tid[:)]

Jeg hadde heller ikke mage på denne tiden da jeg var gravid første gangen; hadde ingen mage på ultralyd, men babyen var aktiv og sparket og var akkurat så stor som han skulle være.

Denne gangen har jeg mage da, ikke så kjemestor, men tydelig en gravid-mage.

fikk også mage seint, og ble litt beskymra :P er akkurat 19 uker påvei idag og har fått mage :) gått opp 4 kilo :O men fikk ikke mage før i uke 16 ca!!

Sist var jeg hvertfall i 6mnd før noen kunne se at jeg vr gravid og magen var ikke stor da heller. Ingen som kan se d på meg nå heller. Om jeg går med stram genser vil de som kjenner meg se d, ettersom magen var flat tidligere og bitteliten bul der nå. Den kommer tidsnok og gruer meg allerede til nattesøvnen ettersom jeg må sove på magen[&:] Nyt heller å være "liten"[;)]

er 17 uker på vei og har fått en liten kul på magen, men den er nesten borte om morgenen så jeg tenker derfor att det bare enten er plass til lille bebi eller mat, og att derfor noe må ut i løpet av dagen? hehe[:D] synes i hvertfall det er kjempe koselig å ha en liten kul, men gleder meg veldig til å få en stor rund bebi mage[:)] Ultralyd om 12 dager, håper veldig att vi får vite hva den lille er [:D] har allerede vært på ultralyd i uke12 og regner derfor med att alt er bra denne gangen også!

ORIGINAL: Latina20

det er så kjedelig å vente til magen vokser.... det virker som om jeg er en av de som bærer babyen dypt...

bare vent til den blir så stor at det blir plagsomt hehe

Med min første fikk jeg ikke mage før i uke 20. Nå venter vi nr 2 og magen er ganske stor. Er 19 uker i dag.  

Tror det er ganske individuelt. Men må si jeg er stolt over magen min[:)] Gled deg[:D]

Magen min har vokst litt hele vegen, men har kun lagt på meg siste uka og da kun 2kg. Så babyen forsyne seg vel av lageret mitt[8D]

Men eg håpar at dere får mage snart og at da blir ein kjempefin mage til alle

Back
Topp