Mage

Jeg er 15 + 5 nå å jeg fikk mage i uke 14, den bare este ut på en to tre dager.. me nå venter jeg tvillinger så det tar jo litt ekstra plass, det synest godt at jeg venter barn nå ja.

Så artig da[:)]

Nå er jeg jo blitt 16 uke rpå vei og har bra mage. Har også hatt mage en liten stund, men jeg har litt ekstra på magen fra før og det forsterker veldig den lille kulen som kom. Jeg har bevist prøvd å holde inne magen (heeeelt teit men[8D]) når jeg har vert ute blandt folk fordi det ikke skal se så alvorlig stort ut nå alt. Men nå er det blitt et ork å prøve i det hele tatt for den går jo ikke inn lenger[8D][;)] Og jeg føler meg enorm[&:] Magen min er steinhard oppafor navlen og, eg har ingenanelse på korleis eg kjenne om kor livmora ligg så er spent på jordmortimen på mandag[:)] Sist låg symfysemålet mitt (magemålet) helt på grensa til å gå utforbi det mørkegrønnet feltet på helsekortet.

Jeg synes magen min er mjuk jeg, men samboer synes den er hard.
Sånn ser jeg ut idag da, 17 uker[:)] Blubb-blubb! Men kunne tenkt meg litt større mage egentlig... Redd den ikke vokser, huff....

Back
Topp