mage

Sørfis

Glad i forumet
nån som ha begynt å få antydning te mage allerede??

Jupp.. Rikelig av den sorten kan du sei[:-] Fekk veldig tidleg mage sist og...

syns d va så snodig.. ha fått en skikkeli synbar kul allerede.[8|]
sist gang så syntes d ikke før eg va over 4 mnd på vei. har ganske så bakoverbøyd livmor.

hjeeeelp.. hehe... ke du trur vest d e en 4-6 stk der inne [:-]

Viss det er nåkken trøst har eg god kul eg og[:D] Kan bli ganske heftig med 3-4stk på en gang ja[:D]

Ikke noe mage enda her...Bare oppblåst og rar.
Morro om du får ett helt kull da Sørfis... [;)]

hehehe... *nervøs latter*
trur d ha vært litt skummelt, eg [8|]

Jeg har fått litt mage ja, men så har jeg vært gravid 3 ganger før(datteren min + mista 2 x siden jul 08) så da er livmora mi ganske så utvida.....[;)]

en får litt større mage hvis en har vært gravid før....

jeg må skjule den med romslige tunikaer på jobb....[:D]

Jeg har fått mage allerede, men jeg er ikke akkurat en sylfide akkurat[:D], men kjenner at noe ikke er som før[:)]

jeg føler jeg har fått mage, er nok bare oppblåst, hehe, men later som det er to der inne, derfor den er så "stor".. fnis...

jeg har mage men bare magen etter jeg var gravid sist:P hihi men fikk mage i uke 12-13 sist ( en liten kul)

Magen er større ja, men det er vel mest fordi jeg er oppblåst. Men jeg kjenner en liten forhøyning like over skambenet eller hva det heter. Tydelig at noe er på gang ja! Er øm rundt keisersnittarret også, og det er hardt rundt der.
Føler meg skikkelig tjukk fordi magen liksom kommer først, og så er jeg bare rundt 6 uker på vei! Nesten litt flaut. Jeg er jo ikke akkurat mager fra før heller..

Back
Topp