Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Magen min kom og med en gang, når jeg var 3 måneder på vei så jeg ut om jeg var 5-6 måneder på vei.. Men så stoppet den opp veldig lenge og vokste sent... Nå begynner den å komme seg igjen[:)]
Jeg har også fått mage fort. Ble nesten litt bekymra for at det bare var fordi jeg hadde spist for mye. Er bare i min 12 uke, men man kan tydelig se at jeg er gravid. (nå har jeg ikke spist så mye heller [:D]) Man stopper nok litt opp etterhvert. Kan jo ikke bare vokse, vokse og vokse.... Fin mage du har forresten, kanskje det er to der inne??? Hi Hi [;)]
Kommer veldig an på hvordan barnet ligger i livmoren. ligger det dypt inni der, er det ikke sikkert du får så stor mage. Ligger det langt frem, syntes det tidlig.
Jeg får mange kommentarer på at jeg har så liten mage. Men forrige uke ble den målt for første gang hos jordmor, da ligger jeg midt på gjennomsnittskurven! De aller fleste har foranliggende livmor, mens noen har livmor som vender bakover(innover) og hos andre igjen ligger den rett opp. Dette kan kanskje utgjøre noen forskjeller, men uansett så er det jo ingen som er like.
det syntes vel egentlig ganske fort på meg også, men først de tre siste ukene nå har jeg liksom fått en mer gravid mage, sånn at andre ser også at jeg er gravid[:)]