mage

mormormor

Betatt av forumet
Lurer på om magen deres har begynt å vokse?

Min er absolutt synlig allerede (7+2). Synes det er litt tidlig. Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle om graviditeten før om en måned, men tror det kan bli vanskelig å skjule.

ja min mage har også vokse... begynte nesten å lure på om ej kunne vere lenger på vei enn ej skulle... men sida det er fleire av oss skal det vel vere sonn... ej må begynne å bruke anna bukse på jobb pga. magen, den var so høg i livet at det var grusomt å ha den på...

Jeg har ikke merket noe enda, og jeg ikke vil jeg det heller. Skal ha barn nr 2, og da sier de jo at magen kommer mye fortere. Er ikke så langt enda da, kan jo plutselig "poppe" ut. Håper det skjer ETTER 12 uker.

Husker at dette overrasket meg veldig forrige graviditet.
Det førte til at jeg fortalte om grav. veldig tidlig, fordi jeg ikke ønsket
at folk skulle spørre, jeg ville fortelle det selv.
Senere angret jeg veldig. Det var bare jeg som så hvor mye den vokste så tidlig.
Opplevde til og med i 5. mnd at ei jeg kjenner ikke visste at jeg var gravid, og hun hadde heller ikke sett det!
Denne gangen skal jeg vente lenger med å fortelle.
Problemet er at det er vanlig at magen kommer fortere ved andre graviditet...
Enkelt skal det ikke være!

Har ikke merket noe enda.. Jeg skal da ha nr. 4, men det synes ikke enda, men nå er jeg jo bare 5 uker da...

Jeg er så oppblåst for tiden at det ser ut som jeg har gravidmage [:)]
Har ikke mulighet til å trekke inn magen det grann heller!
Gleder meg til jeg får struttemage på ordentlig [:D]

Jippi [&:] så magen kommer fortere ved andre graviditet... Sist trodde alle (innkludert legen) at jeg skulle ha tvillinger pga stor og tidlig synlig mage, men ble bare 1-og la ikke på meg mer enn 13 kg totalt. Men merker litt allerde (tror jeg)[;)]

her er det ingen synlig mage. men den er jo litt oppblåst da.
men jeg gleder meg skikkelig til den begynner å vises![:)]

Jeg er overvektig og har allerede mage fra før av...sukk men før graviditeten klarte jeg å holde magen inne,
nå er den så oppblåst at jeg føler jeg er 5 mnd på vei ikke 5 uker[:)][:)]

jeg er bare 7 uker på vei....føler meg som jeg går i 5 mnd!
Måtte kjøpe nye bukser i dag også!
Er veldig oppblåst og takler ikke at noe strammer!!

kan nesten ikke vente til magen blir større.... Er det sant at den blir større med nr 2??? jeg måtte også kjøpe gravid tøy første gang.... ¨å får vi se denne gangen her da...

ORIGINAL: plutta

kan nesten ikke vente til magen blir større.... Er det sant at den blir større med nr 2??? jeg måtte også kjøpe gravid tøy første gang.... ¨å får vi se denne gangen her da...

Den blir vel ikke nødvendigvis større, men den vises fortere har jeg hørt. Men sikkert individuelt dette også, som så mange andre ting. [;)]

Back
Topp