Mage?

Kleinstemning

Glad i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Er det flere som allerede har en voksende mage? Jeg skjønner at mye er luft så tidlig, men jeg har også lest om at man kan få mage tidligere ved svangerskap nr 2, 3 osv - og denne magen kan ikke holdes inne mer:confused005
Jeg passer ikke lenger mine vanlige bukser.
Har nok gått opp et par kg, men de buksene passet med et par kg pluss tidligere :hilarious:
Er 6+3 i dag..

Hvis det skal fortsette slik kan det bli spennende å holde dette hemmelig veldig mye lenger:wideyed:
 
Har nok mye gass mage nå , dette er nr 4 og jeg bruker fortsatt samme bukser som jeg brukte når nr 2 ble født . Jeg har så heldig slingringsmonn på vekta mi. Jeg er 175 og veier den ene dagen 68 og den neste 72 har hvert sånn de siste 12 åra. Np tror ikke jeg at jeg går under 70 igjen.

Kan du ikke bruke mitt posete singleter sånn med strikk i livet ? Og pløsete t skjorter og gensere ? Kjøpe strikk bukser på Cubus ? Kjøpte noe gravid bukser i første svangerskap , men nå har jeg en del med strikk også har jeg klart å bruke vanlig bukse , men ikke sitte flere timer med det . Spørs nå da hvor svær jeg blir :laughing021
 
Jeg er førstegangs, så hos meg er det nok luft. Har vært oppblåst siden hormonsprøytene, så nå vet jeg ikke om det er luft, vann eller om jeg bare har lagt på meg. Sikkert en god kombinasjon av alt :bag: Men magen er større, ja. Akkurat nå har jeg kun en bukse som passer (ikke den heller mot slutten av dagen), så jeg må skaffe litt større klær snart. Og det er helt greit, men som du sier blir det vasnkelig å skjule ting :angelic: Har kjøpt noen lette oversized linskjorter på h&m som jeg bruker over en singlet/t-skjorte, og de hjelper litt med å skjule både pupper (som også er enorme) og mage.
 
Last edited:
Jeg har fått mage. For det meste oppblåst men når jeg våkner opp er den ikke flat liksom også blir den bare større utover dagen.

På meg vises det ganske tydelig allerede men vet jo at jeg ikke har faktisk baby bump så tidlig (7+6). Men folk har merket at noe er på gang :laughing002

Blir kjekt i 2. trimester når livmoren beveger seg over skambenet og viser mer.
 
Har nok mye gass mage nå , dette er nr 4 og jeg bruker fortsatt samme bukser som jeg brukte når nr 2 ble født . Jeg har så heldig slingringsmonn på vekta mi. Jeg er 175 og veier den ene dagen 68 og den neste 72 har hvert sånn de siste 12 åra. Np tror ikke jeg at jeg går under 70 igjen.

Kan du ikke bruke mitt posete singleter sånn med strikk i livet ? Og pløsete t skjorter og gensere ? Kjøpe strikk bukser på Cubus ? Kjøpte noe gravid bukser i første svangerskap , men nå har jeg en del med strikk også har jeg klart å bruke vanlig bukse , men ikke sitte flere timer med det . Spørs nå da hvor svær jeg blir :laughing021
Jeg har en del mage fra før, så de fleste toppene mine er "posete" :hilarious:
Men buksene mine med strikk i livet er allerede for trange. Jeg får ta meg en runde i noen butikker i helgen tror jeg.

Formen nå er så ræva, at jeg ikke orker tanken på akkurat det. Men det går seg vel til:wacky:
 
Jeg er førstegangs, så hos meg er det nok luft. Har vært oppblåst siden hormonsprøytene, så nå vet jeg ikke om det er luft, vann eller om jeg bare har lagt på meg. Sikkert en god kombinasjon av alt :bag: Men magen er større, ja. Akkurat nå har jeg kun en bukse som passer (ikke den heller mot slutten av dagen), så jeg må skaffe litt større klær snart. Og det er helt greit, men som du sier blir det vasnkelig å skjule ting :angelic: Har kjøpt noen lette oversized linskjorter på h&m som jeg bruker over en singlet/t-skjorte, og de hjelper litt med å skjule både pupper (som også er enorme) og mage.
Lintøy har jeg faktisk vurdert. Bare synd det er så himla dyrt:wtf:
 
Fått mage ja :joyful: Men det er mistanke om tvillinger og vært gravid før så er ikke unormalt sa legen, slik vi kunne høre hjertelydene tidlig å
 
Ja merker at det er noe mage på gang. Vært oppblåst som fy og buksene sitter ikke like godt. Morgenskinny kan jeg bare glemme :laughing002
Tror jeg må smått handle litt større bukser før mammabukser (greit å ha inn en mellomting)
 
Her også, ser ut som jeg er halvveis allerede :hilarious: . Dere som ikke kan bruke buksene deres lenger, hva kler dere dere i?
 
Innser at jeg forrige gang bodde i tights, det var pandemi og hjemmekontor, så var jo aldri noen som så meg :D
Foreløpig går det i kjoler i finværet.
 
Takk for svar dere, tar med tips :happy:. Mye lettere å skjule på vinterstid disse magene :hilarious:.
 
Det er også en god løsning :hilarious: . Jeg tør ikke det før jeg vet litt hvordan det står til der inne, men har jo lyst til å fortelle hele tiden….tror det egentlig er det beste det du gjør
Jeg var veldig åpen om at det er tidlig enda og ting kan skje..men samtidig så er jeg gravid akkurat nå og føler en glede for det som jeg ikke føler at jeg må skjule liksom. Nå var alt heldigvis kjempefint på ultralyd i dag så føler meg litt mer avslappet. Nå tenker jeg st jeg forteller resten :laughing002

Jeg klarte rett og slett ikke å holde på hemmeligheten lenge haha.
 
Back
Topp