Mage

Men hvor høyt kjenner dere at den "nye" delen av magen går, typ det som er livmoren da sikkert? :p Har noe hardt nedi der som kjennes uten å vises, slutten av den er typ rett i toppen av der kjønnshår slutter (noe som sikkert er veldig individuell høyde også hos folk men :hilarious:. Kjenner den godt når jeg står, når jeg ligger så forsvinner den mer innover.
Det kan stemme, cirka samme her. Var også der jordmor på OTUL pekte og sa at livmor var kommet. Litt over der kjønnshårene slutter, ca midt mellom skambeinet og navlen min :Heartred
 
Jeg merker at det er hardt/annerledes når jeg står inntil kjøkkenbenken eller vasken på badet :hilarious:
 
Jeg begynner å få synlig mage for de som «vet om situasjonen». Andre tror kanskje jeg bare har spist litt ekstra i vintermånedene :laughing002 :king Er 13+4
 
Men hvor høyt kjenner dere at den "nye" delen av magen går, typ det som er livmoren da sikkert? :p Har noe hardt nedi der som kjennes uten å vises, slutten av den er typ rett i toppen av der kjønnshår slutter (noe som sikkert er veldig individuell høyde også hos folk men :hilarious:. Kjenner den godt når jeg står, når jeg ligger så forsvinner den mer innover.
Livmora her er kommet opp til navlen nå:wideyed:
 
Jeg har i det minste fått en luftmage :laughing002 Jeg sliter mye med å være oppblåst, men nå er det mye verre. Kjenner livmoren godt når jeg presser litt på. Den er kommet opp til trusekanten allerede (er 10+2) i dag, så spent på når den kommer opp til navlen.
 
Back
Topp