Mage

L-40481199

Første møte med forumet
Er det noen her inne som har begynt å få mage? Er i uke 8+5

Lurer også på om det er fler som har gått opp i vekt, mer enn 2-3 kg på disse ukene..
 
Er 9+3 og ekstremt oppblåst, jeg er lita og har ganske flat mage fra før. Eier ikke vekt hjemme så det vet jeg ingenting om :knegg: Føles og ser ut som jeg er dobbelt så langt som jeg egentlig er!
 
Ser tykk ut ned en god mage nederst. Er vel bare at man er oppblåst, men jeg fikk enorm mage sist svangerskap så er spent hvor ille det blir denne gangen!
 
Jeg føler meg mye større en det jeg pleier å være men er nok fordi jeg er ganske oppblåst men har gått opp cirka 2kilo allerede, er 8 uker i dag
 
Jeg har fått en bitteliten mage helt nederst ved skambeinet, som ikke går an å trekke inn :). 10+6. Har nok lagt på meg litt fett ellers, høyere oppe ved navlen.
 
13+3 og så langt ingen mage. Var veldig godt å få bekrefta at det bor noen inni der på ultralyd forrige uke! Jeg har sammenlignet meg fælt med søstrene mine, som har fått kjempemage innen de var 12 uker, og her er det fortsatt flatt. Var rett og slett bekymra for en MA.. Men det var gledelig nok liv og tilsynelatende frisk liten spire :Heartred

Men pupper… det kan jeg love har ankommet! Jeg er hellig overbevist om at puppene alene er grunnen til vektoppgang.
Alle bukser passer ennå, bare strammer litt etter matinntak.
Bhene mine kan jeg trygt pakke bort… :laughing025
 
Jeg er 10+3 og ser ut som om jeg er 6mnd på vei hver kveld:hilarious: Ingenting på morgenen derimot, så det er jo bare luft i mitt tilfelle.
 
Her er det mage, men er nok bare luft! Baby ligger jo fortsatt langt nedi bekkenet. :)
 
Jeg har en liten hard kul mellom skambeinet og navelen. Hadde ikke akkurat vaskebrett før graviditeten, men relativt flatt med en «tutt» under navlen. Den «tutten» blir nå presset ekstra utover :laughing002
Men spennende å kjenne etter! Jordmor viste meg også i dag hvor livmoren er kommet, og så pekte hun rett under brystene mine og sa «og ca her vil den være ved termin».
Hjelp :laughing002
 
Har fått helt sykt øm mage hvertfall. Livmora er nok kommet et godt stykke opp nå, og all press på magen fra minsten i huset gjør så syyyykt vondt!
 
Har fått helt sykt øm mage hvertfall. Livmora er nok kommet et godt stykke opp nå, og all press på magen fra minsten i huset gjør så syyyykt vondt!
Min er også øm! Håper det er normalt? :smiley-ashamed005
Vært litt bekymret over det.
Når jeg hadde OTUL i går var det utvendig UL og hun presset hardt ned. Utrolig ubehagelig! Og er ikke akkurat mindre øm i dag av den grunn :laughing002
 
Min er også øm! Håper det er normalt? :smiley-ashamed005
Vært litt bekymret over det.
Når jeg hadde OTUL i går var det utvendig UL og hun presset hardt ned. Utrolig ubehagelig! Og er ikke akkurat mindre øm i dag av den grunn :laughing002
Tror ikke det er unormalt. Med sistemann hadde jeg ingen toddler som klatra opp på meg hele tida, så fikk ikke kjenne på det. Fikk ikke noe vondt på otul heldigvis
 
12+4, ingen mage, men jeg får seint mage og ikke veldig stor mage. Men har alikevell ikke vært lett å skjule det for er konstant oppblåst fra morgen til kveld, å blir helt ekstremt etter jeg har spist. Vært sånn siden uke 8.
 
Jeg er stuttjukk fra før og har mesteparten av vekten på magen. Så her forventer jeg ikke å se noe mage før om leeeenge.
Buksene mine passer ikke i det hele tatt, men det har de ikke gjort siden i høst :hilarious:
Har lagt på meg noget og har bare gått i kjoler og joggebukser leeeenge (hovedsakelig hjemmekontor)
 
Gleder meg helt utrolig til jeg får mage. Det vil si, jeg HAR mage, men kun fordi jeg har måttet spise hele tiden for å ikke være kvalm. Det vises godt på vekta :banghead:
 
Men hvor høyt kjenner dere at den "nye" delen av magen går, typ det som er livmoren da sikkert? :p Har noe hardt nedi der som kjennes uten å vises, slutten av den er typ rett i toppen av der kjønnshår slutter (noe som sikkert er veldig individuell høyde også hos folk men :hilarious:. Kjenner den godt når jeg står, når jeg ligger så forsvinner den mer innover.
 
Back
Topp