Mage?

Solfrøkna

Betatt av forumet
Har du begynt å få antydning til mage? Kjenner du noe på utsiden? Er det ditt første, andre tredje eller mer?

Last edited:
Jeg er 7+2 i dag og jeg ser ut slik jeg så ut når jeg var 12-13 uker på vei med min første. Så magen har begynt å vise litt, men det kan og se ut som jeg bare er litt oppblåst. Også er dette mitt andre graviditet og ofte viser magen tidligere når man har vært gravid en gang ☺️

Er 8+3. Veldig oppblåst men har også fått en bul som er der på morgenen.

8+0 og føler meg ganske oppblåst, men er ikke mage i form av at det er babyen som vokser. Er jo kun pga. luft. :wacky:

9+6 og har litt mage, men ikke gravidmage.Dette er nr 3. Fikk tidlig gravidkulen med jentene mine, så nå mistenker jeg gutt. Ser bare litt blubbete og tjukk ut. Litt plagsomt egentlig, da klær er veldig vanskelig nå, tror nok folk på jobb begynner å mistenke noe. Har til vanlig ganske flat mage og kunne gå i ettersittende gensere.
Gleder meg til den blir litt fastere og ser mer gravid ut!

jeg har alltid hatt en tendens til at mye fett samler seg på magen min så både når jeg har vært normal vektig, og også nå som jeg er littovervektig ser jeg alt gravid ut haha. I den grad at jeg har hatt flere som har spurt meg uten at jeg er gravid, om jeg er gravid

Har fått en liten bul, men heldigvis lett å skjule. Venter nr 3. 8+6 i dag.

Samboer mener magen min ser fastere ut. 6+1 idag. Alltid hatt mage, så jeg vet ikke jeg. Barn nr 2. Med nr 1 følte jeg ikke magen fikk gravidutrykk før tidligst halvveis.

Litt mer klump nederst på magen, men ingenting egentlig synlig annet enn luft tror jeg.

Barn nr 5, og ikke noe mage enda.. pleid å få etter uke 12..men skikkelig gravidmage rundt uke 20..

Har i utg.p. ganske flat mage, men føler jeg alt har lagt litt på meg. Dette er barn nr. 3, har antydning til liiiten bul på morgenen, men ikke direkte fått gravidmage, men er så oppblåst om kveldene at det ser ut som jeg er minst 4-5 mnd på vei… Slik magen er nå (7+6) er ca. slik den var rundt uke 12 med de to andre :smiley-bounce022

Magen min har plutselig blitt så stor vet ikke korfor har gått opp 6 kg siden æ fant ut. Spis mindre enn før, men er også mindre aktiv av meg på grunn av kvalmen.

11 uker med tredje barnet nå. Magen kom raskere denne gangen enn de to forrige gangene. Ser ut nå som når jeg var rundt 17-18 uker med de to andre.

Litt oppblåst i magen, er 8+4 i dag. Når det roer seg pleier magen min å synes i uke 18. Det her er nr. 7 :love2
Wow :Heartred Gratulerer, du er jammen heldig som har fått så mange barn i livet ditt:Heartred:Heartred

Oppblåst så det rekker, fått litt ekstra nederst allerede i uke 7. Mye luft og annet gøy da:hilarious:

Back
Topp