Mage

Flere som har opplevd at magen gjør noen voksehopp av og til, sånn helt over natta? Du bare våkner og merker magen er større, liksom? Har hatt det slik flere ganger nå selv :)
Ja!! Husker jeg opplevde det så tydelig med andremann spesielt :p Spent på størrelsen på magen framover! Håper ikke den blir større enn forrige gang for da var den altså så stor :Heartred
 
Flere som har opplevd at magen gjør noen voksehopp av og til, sånn helt over natta? Du bare våkner og merker magen er større, liksom? Har hatt det slik flere ganger nå selv :)
Ja det kjenner jeg også på! Man føler seg plutselig såå gravid:) husker med første også at det var litt bolkvis..:smiley-angelic002:Heartbigred
 
14+1. Her kom det helt plutselig mage for to dager siden. Har tenkt å vente med å fortelle kolleger til etter ul i mårra (onsdag) så jeg tar hjemmekontor fram da :laughing002 klarer ikke skjule det lenger nå, men vil ha den ultralyden først

Måtte på boden å hente fram gravidbuksene mine :p
 
Første gangs her. Var jæklig oppblåst/forstoppa i uke 8-10. Så helt forJæ***** ut. Selve magekulen kom først snikende i uke 12-13-14. I uke 15-16 var det ingen tvil om hva som foregikk inni der :p :Heartred
 
Jeg ser tydeligvis ut som jeg er høygravid nå da jeg hele tiden får høre «jaja nå er det ikke lenge igjen» :confused013
Kjekt da og måtte si hver gang at joda 3 måneder igjen og se det overraskende fjeset til de som kommenterer.

Var likt da jeg fikk forrige, magen ble fort stor men så stoppet det heldigvis litt opp.
Håper det blir likt nå.
Magen er fortsatt veldig myk så er plass til og vokse inni der :)
 
Jeg ser tydeligvis ut som jeg er høygravid nå da jeg hele tiden får høre «jaja nå er det ikke lenge igjen» :confused013
Kjekt da og måtte si hver gang at joda 3 måneder igjen og se det overraskende fjeset til de som kommenterer.

Var likt da jeg fikk forrige, magen ble fort stor men så stoppet det heldigvis litt opp.
Håper det blir likt nå.
Magen er fortsatt veldig myk så er plass til og vokse inni der :)
Får akkurat samme kommentaren jeg dæver :laughing002 Det ansiktsuttrykket men men stolt over min svære kule:Heartpink
 
Jeg ser tydeligvis ut som jeg er høygravid nå da jeg hele tiden får høre «jaja nå er det ikke lenge igjen» :confused013
Kjekt da og måtte si hver gang at joda 3 måneder igjen og se det overraskende fjeset til de som kommenterer.

Var likt da jeg fikk forrige, magen ble fort stor men så stoppet det heldigvis litt opp.
Håper det blir likt nå.
Magen er fortsatt veldig myk så er plass til og vokse inni der :)
Samme her! Fikk høre senest i går at jeg ser «dags ventende» ut. Betyr tydeligvis at tiden er inne og baby kommer når som helst. Magen blir fort stor her og, og så stopper det opp. Heldigvis :joyful:
 
Back
Topp