Mage

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Når ca har magen deres brukt å poppe? Eller gå fra å ikke se at man er gravid til å plutselig se gravid ut?

For dere som har flere barn, hvordan var magen tredje gang kontra de andre gangene?

Er så redd for at den skal bli kjempe svær med tredje nå :/ Hadde ganske stor med første, men enda større med andre selv om han veide en del mindre enn første. De var like lange.

1: ingen antydning til mage før uke 23. da måtte jeg gå med stramme klær og det måtte være sent på kvelden før man så noe :facepalm: Magen kom i uke 30 :)

2: var oppblåst fra uke 7, klarte ikke skjule det etter uke 14 :nailbiting:

3: nå, føler at jeg ikke klarer å skjule det nå, selvom det bare er luft. Helt sjuuuuk hvor gravid jeg ser ut! (6+6)

Nr 1: uke 15 ish. Gikk med vanlige bukser til jeg fødte

Nr 2: måtte begynne med mammabukse i uke 8 men for andre var det nok synlig rundt uke 12. Er relativt slank så den kulen ble fort veldig mistenkelig

Nr 3: 5+3, håper på å gjemme det en stund til er ikke klar for mage enda!

Nr 1: kom er søt liten kul rundt uke 11-12 som andre kunne se.

Nr 2: så 5 mnd gravid ut da jeg var 8+0 :o så forsvant magen litt i et par uker før den poppa ut igjen. Var nok ekstremt oppblåst. Men kunne ikke skjule det for fem flate øre fra 8+0.

Nr 3: 4+1 i dag og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen!

Jeg er veldig slank selv, så det er umulig å skjule det selv om jeg bruker store gensere fordi jeg ofte må begynne med mammabukser tidlig pga jeg blir kvalm av stramme bukser (og alle som har gått gravid kjenner igjen de gravidbuksene :p ) og så syns ofte kulen igjennom genseren uansett.

Magen syns i uke 14 med første. Har mye ekstra hun og overheng etter ks, pluss noen kg ekstra fra sist. Så spent på når det vil syns. Og når jeg vil kjenne noe.
Syns ikke jeg kjenner noe innvendig enda heller, men bruker gravidbukser siden jeg blir kvalm av at det strammer o_O

Jeg har fått tidlig mage med alle mine 3 barn. Og hatt veldig stor mage, men også mer fostervann enn vanlig

Husker ikke nøyaktig med de 2 første. Men med sistemann var magen min i uke 34 like stor som gjennomsnittet på 40 uker. Og ut kom en bitteliten unge i uke 35

1 og 2, godt over 20 uker. Har skjult det til alle frem til da uten problem. Uke 9+0 nå, fortsatt likt som de 2 gangene tidligere. Oppblåst i starten men ingen baby mage

1 og 2, godt over 20 uker. Har skjult det til alle frem til da uten problem. Uke 9+0 nå, fortsatt likt som de 2 gangene tidligere. Oppblåst i starten men ingen baby mage
Det hadde ikke gått her :p

Er også veldig oppblåst om dagen, så ser 4-5 mnd gravid ut på kveldene nå, men vanlig igjen på morgenen. Med de to andre så forsvant denne «oppblåst»-magen og ble borte i ca en til to uker før den ekte magen dukket opp.

Her var jeg 18+4 i mitt andre svangerskap (fant ikke bilde fra uke 20), men det var umulig for meg å skjule :p

Jeg syns det er så fascinerende hvor ulikt det er med mager under svangerskap :D

Vedlegg

• DD9CC29A-EA15-48E7-8E7C-72EAD2DD1CF5.png
    DD9CC29A-EA15-48E7-8E7C-72EAD2DD1CF5.png
    7,7 MB · Visninger: 276
Jeg er 5+3. Ingen bukser går att. Er nr 2. Blir gravidbukser på jobb over nyttår.. fikk mage veeeldig tidlig med 1.også

Jeg gleder meg faktisk veldig til jeg får mage, kanskje fordi det er det første svangerskapet :playful:
Jeg elsker magen og gleder meg til den ordentlige gravidmagen kommer! :Heartred Det er bare kjipt med luftmage, og så spesielt når jeg på nyåret skal prøve å få fast jobb i vikariatet jeg har. Vil helst ikke sted skal se at jeg er gravid, for da vet jeg at jeg ikke får jobben.

Tror ikke magen kom før etter uke 20 med nr 1 og 2. kunne nok ha skjult magen til godt forbi uke 30 med nr 1, med nr 2 ble den stor tidligere, men ble ikke så mye større tilslutt likevel.

Ingen av gangene har magen blitt veldig stor, har vært ganske nært termin før jeg har følt jeg fikk den fine store gravidkulen.

Førstegang jeg ble gravid viste magen seg i uke 14.. andre gang rundt uke 12, så jeg fryktet den ville bli enda større! Men det ble den ikke, jeg var samme størrelse ved fødsel med nr2, som jeg var i uke 27 med nr1. Det var bare 400g forskjell på dem:) veldig spent nå!

Jeg ble egentlig aldri særlig stor sist, syns jeg selv. Har litt ekstra på magen frafør så ble på en måte bare strammere og rundere :smiley-ashamed004 så spent på denne gangen, litt mer på magen denne gangen også så.. forttastt ikke fått noe mage som syns (13+5)

Jeg har sett jeg har fått mage siden 12+4, men nå på 15+4 sa de den begynte å synes på jobb også. :) førstegangs.

4 gangs nå er 12+5 i dag og har ikke mulighet til og skjule det særlig lenger. Var på toul i dag og alt va fint så da blir det og fortelle før alle begynner og spør :)

Med første fikk jeg ikke mage før 18-20, litt før med 2 og 3 men ikke så mye som nå.
Større og større mage hver gang og større og større unge :confused013
Håper ikke denne blir enda større.

1. jenta i 2010 magen kom ca.uke 24.hadde ikke stor magen når jeg gikk til fødselen. ( 3330g)
2.gutt 2013 magen kom ca. Uke 16. Hadde veldig stor magen når kom til fødselen. ( 4560g)
3. Vet ikke hvem 2023 vises godt fra uke 11. Alle gangene godt trent. Så det er veldig variert hos meg. Kan være at jeg mye gamlere blitt etter siste svangerskapet men jeg liker magen min nå

Flere som har opplevd at magen gjør noen voksehopp av og til, sånn helt over natta? Du bare våkner og merker magen er større, liksom? Har hatt det slik flere ganger nå selv :)

Back
Topp