Mage

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Lurer på dere som har flere barn, hvor tidlig fikk dere magen med andremann?
Jeg veier ca 10kg mer enn sist før jeg ble gravid, så jeg føler jeg har mage allerede, men er jo så tidlig så vil jo ikke "vise" den enda. Føler jeg gjemmer meg bort i svære t-skjorter og er vanskelig å kle seg fint :bag:

Tidlig. Mellom 10 og 14 uker et sted var det helt umulig å skjule at det var noe mer enn flesk der. Denne gangen er jeg relativt overvektig i forhold til hva jeg var sist, så jeg er spent på hvordan det vil utvikle seg denne gangen.

Jeg fikk ikke fullgått forrige svangerskap, men hadde en tydelig mage i uke 9… om det var mest opplblåst eller ikke vet jeg ikke :hilarious: Men mage var det

Jeg fikk ikke fullgått forrige svangerskap, men hadde en tydelig mage i uke 9… om det var mest opplblåst eller ikke vet jeg ikke :hilarious: Men mage var det
Sist gang ble jeg tatt til side av en kollega i uke 9 eller noe, hvor han (meget forsiktig) spurte om det var sånn at det kanskje var sånn at jeg holdt på å bake boller. :knegg: Da var det en tydelig kul, men som du sier, antagelig mest luft.

Sist gang ble jeg tatt til side av en kollega i uke 9 eller noe, hvor han (meget forsiktig) spurte om det var sånn at det kanskje var sånn at jeg holdt på å bake boller. :knegg: Da var det en tydelig kul, men som du sier, antagelig mest luftt
9BBDB66E-E381-4F7A-A519-991C99F63197.jpeg

Her er bilde fra 9+1 (svangerskap nr 2) :hilarious:

Ja ikke sant, når jeg ser på bilder fra forrige gang så har jeg like stor mage nå som da jeg var 18-19 uker :hilarious: og jeg er nå 7+2 :bag:

Oppblåst som faaaaaaa. Haha! Har tre barn fra før - er 6+1 nå.. Har sakt til barna mine at jeg har mensen, derfor er jeg oppblåst..

Om dem hadde fulgt med i timen, så hadde dem skjønt at det er noe annet. For jeg har salt jeg har hatt mensen i snart fire uker nå.

Samme her! Gikk i kjole og så ut som jeg var like langt som mi søster som er i uke 27o_O
Hehe.. ❤️ Jeg tenkte kanskje tvillinger.. Men har vært på UL å sjekket, og det er bare 1 stk :wacky: :joyful: Fornøyd med det altså! Jeg går bare med kjole om dagen, jeansene mine passer ikke, eller strammer så mye at det gjør vondt :dead:

Jeg husker første gang så fikk jeg skikkelig mage i uke 11 og uke 12. men så plutselig sa det poff også forsvant den :hilarious: :hilarious:
Det var bare oppblåsthet. Så kom den tilbake i uke 17 enda mer enn før og ble jo helt enorm til slutt

Hehe.. ❤️ Jeg tenkte kanskje tvillinger.. Men har vært på UL å sjekket, og det er bare 1 stk :wacky: :joyful: Fornøyd med det altså! Jeg går bare med kjole om dagen, jeansene mine passer ikke, eller strammer så mye at det gjør vondt :dead:
Det er bare luft her også. Er også kommet kortere enn deg: 5+4 ☺️ Blir spennende med ultralyd om 3 uker.

Bare kopierer denne jeg, for er som om jeg skulle ha skrevet det selv :hilarious:

. (Klarte å svare i feil tråd)

Last edited:
Jeg er veldig spent på når magen kommer :laughing002 Er vell ca 15kg tyngre denne gang:wtf: men kjenner at magen et veldig hard på morgnen når jeg står opp før jeg har tisset! Nesten litt ubehagelig å ta på den.

Synes det er skikkelig vanskelig å skjule magen jeg :bag: skjønner ikke hvordan jeg skal klare det i noen uker til, tror vi må si det til "folk" snart :hilarious:

Synes det er skikkelig vanskelig å skjule magen jeg :bag: skjønner ikke hvordan jeg skal klare det i noen uker til, tror vi må si det til "folk" snart :hilarious:
Synes også det er sikkelig vanskelig! Men jeg er bare oppblåst:hilarious:

Jeg er å bare opplåst. Håper magen tidligere denne gangen :laughing002 buksa passer bra morgnen men blir bare strammere og mer ubehagelig å ha på jo mer klokka blir
Får helt hetta av å bruke dongeri for den strammer sånn over magen:eek::p

Back
Topp