Mage

Bkno9846530

Flørter med forumet
Hei,
Har noen av dere fått synlig mage? Jeg er 11+3. Vet ikke om jeg er oppblåst eller om det er en liten baby bump. Magen er litt fremhevet selv på morningen før frokost og etter toalettbesøk:happy:
 
Hei,
Har noen av dere fått synlig mage? Jeg er 11+3. Vet ikke om jeg er oppblåst eller om det er en liten baby bump. Magen er litt fremhevet selv på morningen før frokost og etter toalettbesøk:happy:
Jeg har også litt mage nå - 11+4. Husker at de strammeste buksene ikke passet tidlig sist heller, men hadde ikke synlig mage før uke 16 sist. Har bare tenkt det er positivt siden jeg ikke har sett på det enda med UL :angelic:
 
Jeg har fått mage ja :)relativt tydelig babymage som er ganske stinn om det har vært mye gåing etc. ser på bilder fra forrige svangerskap og nå (13+1) har jeg større mage enn jeg hadde når jeg var 17 uker på vei med første mann for 2,5 år siden <3
 
Jeg har også litt mage nå - 11+4. Husker at de strammeste buksene ikke passet tidlig sist heller, men hadde ikke synlig mage før uke 16 sist. Har bare tenkt det er positivt siden jeg ikke har sett på det enda med UL :angelic:
Ja, satser på at det er positivt :happy:
 
Jeg har fått mage ja :)relativt tydelig babymage som er ganske stinn om det har vært mye gåing etc. ser på bilder fra forrige svangerskap og nå (13+1) har jeg større mage enn jeg hadde når jeg var 17 uker på vei med første mann for 2,5 år siden <3
Min mage er også stinn:)
 
Er 13+2 og har ganske tydelig mage. Må ha på store skjorter for å skjule det på jobb. Buksene har vært trange lenge, og flere av de får jeg ikke på. Husker jeg fikk tidlig mage med første også. :)
 
Jeg er 11+1 og ingen av buksene passer (ubehagelig å ha smekken igjen) og ser tydelig mage. Men tror egentlig jeg bare er oppblåst og gått opp noen kilo :hilarious:
 
13+5 og vært synlig noen uker. Kan gjemmes under store klær selvfølgelig, men syns godt :)
 
Syns magen har poppet godt frem her også! Har planer om å holde graviditeten skjult 1 uke til, til etter jeg har vært på TUL. Men syns det begynner å bli svæært vanskelig nå:hilarious:
 
I går begynte jeg for alvor å gå med gravid bukser, mine vanlige jeans holder på å kvele meg :yuck:
14+5 i dag. Magen har vært synlig større flere uker nå, har skjult det men begynner å bli vanskelig å dekke over uten å gå i telt nå. Skal sies at jeg har endel ekstra på kroppen fra før av hehe
 
Jeg er 11 + 5 og ser ingenting enda. Men jeg har litt ekstra fett fra før da, så regner med det blir mer "form" på det snart.
 
Her også er magen blitt større. Jeg er 11+2 og har måttet legge vekk olabuksene mine da de holdt på å kvele meg:joyful: Kjøpt noen nye vårbukser med strikk i livet:happy: må drøye en stund til jeg tar fram gravid-garderoben. Har egentlig tenkt å vente til etter oul til å fortelle.
 
Jeg er 11+5, og magen er flat på morgenen men blir oppblåst i løpet av dagen.
Håper jeg snart får synlig mage, det blir så koselig <3
 
Usikker på om det er noe. Hsr noen kilo for mye å får enda på bukser som jeg fra før synes er noe ubehagelig men ikke noe forskjell på hvor ubehagelig. har som regel alltid godt i mye vide bukser. Å me tanke på mine kilo ekstra så har jeg ikke studert kroppen så veldig mye. Synes det er ekkelt nok å gå på vekta på kontrollene
 
Her er magen ganske så tydelig. Jeg er greit overvektig da, men er utvilsomt babymage på tur. Vekta står stille og jeg får ikke på meg noen av bruksene mine. Svigermor har heldigvis kjøpt inn noen helt herlige svære joggebukser som er behagelige å ha på. Jeg har mye større mage nå enn de forrige gangene. Å ha to stykk gjør tydeligvis en forskjell ganske fort. :hilarious:
 
Back
Topp