Mage

Flere som allerede har fått litt synlig mage? Tok myyye lengre tid forrige gang :p
Nja... Er i uke 8 og den er vel mest bare oppblåst... Har alltid hatt litt sånn slapp mage som ser litt gravid ut, fra før av :wacky: Men orker ikke gå og holde inne magen, så hvis jeg går med trange klær, så tror jeg nok det vises nå ja. Har jo fått spm om jeg er gravid uten at jeg har vært gravid også :bag:
 
Jeg også er nok bare oppblåst, da baby og livmora er jo ikke så stor enda, men samtidig strammer det helt nederst på noen bukser, slik at det er ubehagelig. De blir vakset nå og lagt bort i en boks øverst i skapet.

På de Værste dagene ser det ut som om jeg er fire mnd på vei;)
 
Mye mulig jeg bare er oppblåst, men føler at magen har vokst mer til nå enn sist jeg var gravid. Den er merkbart hardere ved nederste del av magen enn jeg normalt sett er. Sist hadde jeg ingen problem med å gå i alle buksene mine til jeg var ganske mange uker, nå er det veldig mange jeg ikke orker å bruke. Er i uke 9-10 nå☺️
 
Ser bare småtjukke ut for har noen ekstra kilo etter forrige svangerskap. Har pleid å få mage når eg er rundt halvveis
 
jg har lest noe om at tarmene løsner litt for å lage mer plass, så da kan det se ut som mer mage. En av appen mine sier at nå skal fosterhulen (har blackout nå så husker ikke hva det heter) være på størrelse med en sitron.
 
Jeg er på en snapgruppe for termingruppa og der syns jeg «alle» viser fram de store babymagene sine og jeg kan ikke tro at det er noe annet enn luft etc så tidlig :oops: For min del har buksene begynt å bli trange og magen er helt klart større enn før, men jeg tror nok bare jeg er oppblåst enn så lenge :shy:
 
Jeg er på en snapgruppe for termingruppa og der syns jeg «alle» viser fram de store babymagene sine og jeg kan ikke tro at det er noe annet enn luft etc så tidlig :oops: For min del har buksene begynt å bli trange og magen er helt klart større enn før, men jeg tror nok bare jeg er oppblåst enn så lenge :shy:

hvilken snapgruppe er det? skulle gjerne sett andre med mage, føler min er gigantisk
 
Er veldig oppblåst, men selvsagt altfor tidlig til å ha særlig babymage enda :dummy1:
 
Jeg er oppblåst, noe som gjør at jeg ser ut som jeg er over halvveis på vei. Det som er flaks for min del er at jeg har ihvertfall 20kg for mye fra før av, så ingen som tenker over det:happy090
 
Merker også at buksene strammer mer enn de gjorde før, men tror det kun skyldes oppblåsthet og at jeg er mer var på det området av kroppen nå. Tviler sterkt på at noen har reagert på magen min enda. Er kun 9 uker på vei. Er også i utgangspunktet ganske slank, så når jeg får mage blir den nok ganske synlig. Sist begynte jeg å få skikkelig mage rundt 4.mnd. Tipper den kommer før nå med tanke på at det er 2.mann:joyful:
 
Våkner ikke med flat mage lengre, så for min del er den større. Men vil ikke kalle den babymage enda, er nok mest innvoller og luft:p er 10uker imorgen
 
Jaa! Er andregangs gravid, forrige gang fikk jeg ikke synlig mage før i 5 mnd :eek: og det var såvidt en liten pølse helt nederst på magen.

nå så synes den allerede, er i uke 9. men jeg kjenner også at magemusklene har delt seg, så tror det er derfor. De deler seg visst mye fortere når man har gått gravid før, og derfor kan man se gravid ut tidlig når man er flergangs !
 
Ja, det synes allerede - uke 9. Mye tidligere enn forrige gang. Også ble det ubehagelig med vanlige bukser allerede i uke 5/6, uten at det syntes no særlig da.
 
Jeg er førstegangs og føler jeg har fått mage. Mye er sikkert luft. Og så kan det være at jeg ikke orker å stramme magen inn når jeg ser meg selv i speilet. Magen er generelt litt rar og øm for tiden.
 
Jeg ser en forandring, samtidig som at jeg har mange kilo ekstra. Men magen har tydelig endret seg.
 
I går så jeg plutselig ordentlig gravid ut. Det var etter en tur på tapasbar med litt for mye god mat. Sykt oppblåst mage da jeg kom hjem.
 
11+3 og har fått mage ja! Er 4 gangs, så den kom fort denne gangen, akkurat som sist :p
 

Vedlegg

  • F2EE1CC2-C86E-4CBB-AED8-70AFEF20250C.jpeg
    F2EE1CC2-C86E-4CBB-AED8-70AFEF20250C.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 34
Back
Topp