Mage

Optimist1

Glad i forumet
Himmelbarn
Påskeliljene 2022 ❤️
Er vel for tidlig til at noen kjenner livmoren enda? Men hvordan er ståa med magene?

jeg er 9+0 idag og ser tjukk ut :hilarious: jeg er ganske normalvektig fra før av, men om kveldene er magen tjukk! :facepalm: Er vel fordi jeg er oppblåst og litt forstoppet, men det er skikkelig slitsomt :hilarious: føler meg «stappet» - til tross for hyperemesis, så det er ikke mat som gjør at magen er større:hilarious:
 
Jeg kjenner den om morgenen og jeg må veldig på do. Er kun 6+5, så litt overrasket over det :)

Ellers er magen veldig oppblåst og kulerund. Har faktisk allerede fått spørsmål rett ut om jeg er gravid. Hadde det likt i svangerskapet med datteren min:rolleyes:
 
Huff ja føler meg IKKE fin om dagen, prøver å skjule den i vide klær, er ikke klar for strutting ennå:wacky:
 
Jeg er sykemeldt så treffer ikke så mange om dagen, og de jeg treffer vet jeg er gravid så trenger ikke skjule den :hilarious: Men ungene til samboer må vel begynne å lure snart.. eller så tenker de vel bare jeg er blitt tjukk! Gleder meg til vi kan fortelle det til dem om 3 uker :happy:

har faktisk bestilt meg en gravidbukse nå. Klarer ikke mine vanlige bukser lengre, de gjør meg mer kvalm når de strammer :depressed:
 
Har en følelse at livmoren er "full" om du skjønner? Og føles som jeg har mer press videre oppover i magen, spesielt på kvelden og etter måltider. Er litt hardere i magen... Jeg er overvektig da, så vil tro det er en liten stund til det syns at det er en baby kul og ikke bare at jeg har spist for mye:p
 
Har en følelse at livmoren er "full" om du skjønner? Og føles som jeg har mer press videre oppover i magen, spesielt på kvelden og etter måltider. Er litt hardere i magen... Jeg er overvektig da, så vil tro det er en liten stund til det syns at det er en baby kul og ikke bare at jeg har spist for mye:p

Ja, tror vel at livmoren gjør at alt annet i magen skyves litt oppover.. føles værtfall slik hos meg :) gleder meg til det ikke er tvil om at det er gravidmage. Denne fasen før det liker jeg ikke.. føler meg så ukomfortabel i egen kropp, og vil ikke at mannen skal ta på meg. Stakkars mann :hilarious:
 
jeg er like oppblåst som jeg pleier å bli rett før mensen slår ut :laughing021
 
Jeg er 8+3 og føler magen ser stooor ut allerede. Men det er nok mest luft foreløpig, kan ikke kjenne livmoren ennå :rolleyes:
 
Jeg er bare 5+5 og ser ut som om jeg er 5mnd på vei:hilarious: sykt oppblåst! Husker det fra i vår også når jeg var gravid, og da lurte jeg på når den følelsen av oppblåsthet forsvant :hungover: tror den forsvant når jeg bikka inn i 2.trimester, som forøvrig er en del uker til:dead:
 
Uff, jeg også ser ut som jeg er flere måneder på vei noen dager pga så oppblåst mage. :eek::hilarious: Kan ha ganske så flat mage til vanlig, men merker magemusklene er ikke hva de var før siden jeg knapt har trent etter toåringen ble født. :oops: Gleder meg sånn til mindre-oppblåst-mer-ekte-gravid-mage så jeg slipper å prøve å skjule det lenger! Er forresten 9+5 i dag, så tar nok noen uker til før jeg er der.
 
9+4 og idag kom mammabuksene på :banghead: Såå deilig for magen, men disse buksene framhever jo magen også, så må ha store skjorter/gensere over :hilarious: Helt sprøtt at magen er så stor allerede! Jeg er vanligvis slank, men nå begynner jeg å se feit ut :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp