Mage?

Minefine

Elsker forumet
Marshmallows2021
Aprilspirene 2023
Føler meg sprø, men har faktisk fått en liten kul nederst på magen. Er bare 5+2 så er jo utrolig tidlig. Fikk tidlig mage med mine 2 barn, men ikke sååå tidlig. Klarer ikke holde den inn liksom, den er steinhard!

Noen andre? Blir vanskelig og skjule den i sommer:hilarious:
 
Jeg har også kul nederst:p Størst om kvelden, da ser jeg veldig gravid ut altså:laughing002 Er vel mest luft tror jeg, gleder meg til jeg får skikkelig babykul:Heartpink
 
Hos meg ser det bare ut som jeg har spist masse god mat de siste dagene. Ingen babykul, men sikkert en luft-kul :hilarious:
 
Jeg har å fått 6+3 i dag men er nok bare luft. Men utrolig vanskelig å skjule. Måte invitere i mamma bukse for vanlige bukser er for stramme:smiley-ashamed005
 
Tror også jeg må kjøpe ei mammabukse. Går bare i joggebukser nå for er så oppblåst og øm i magen. Igår gikk jeg i pysjen hele dagen:oops: hvor kjøpte du? H&M?
 
Magen er annerledes her også, men ikke tydelig babykul, bare oppblåst og stor.... Ser ut som jeg har spist godt. Føler meg ikke så fresh. Ser frem til babykul :happy:
 
Føler den er veldig oppblåst hele tiden nesten.! Tror det er mer luft enn babykul. Spent på når magen kommer denne gangen :) Sist hadde jeg ganske tydelig kul da jeg var 12 uker ☺️
 
Back
Topp