Mage!

Mia00

Blir kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som synes de har mage? Jeg tok bilde av magen forrige søndag, også tok jeg i dag.. ingen tvil om at magen er blitt større! Er 6+1 i dag. Mormor er overbevist om at det er tvillinger.. føler meg ikke noe særlig oppblåst heller. Men jeg klarer ikke å sove på magen lenger:nailbiting: har ikke gått noe opp i vekt, så har ikke vare blitt tjukk:p er ganske slank fra før

Noen som synes de har mage? Jeg tok bilde av magen forrige søndag, også tok jeg i dag.. ingen tvil om at magen er blitt større! Er 6+1 i dag. Mormor er overbevist om at det er tvillinger.. føler meg ikke noe særlig oppblåst heller. Men jeg klarer ikke å sove på magen lenger:nailbiting: har ikke gått noe opp i vekt, så har ikke vare blitt tjukk:p er ganske slank fra før
Jeg har fått litt rar mage også. Men jeg er bare 5+0. Har heller ikke gått opp men er ikke så tynn fra før heller

Jeg har fått litt rar mage også. Men jeg er bare 5+0. Har heller ikke gått opp men er ikke så tynn fra før heller
Magen er VELDIG rar:p blir veldig oppblåst om kvelden, ser ut som jeg er 4 måneder på vei:D

Magen er VELDIG rar:p blir veldig oppblåst om kvelden, ser ut som jeg er 4 måneder på vei:D
Hehe ja og det blir en del luft dessverre. Går også mye på do... spennende. Tenk om vi bærer to? :D
Jeg hadde to follikler ved el så kaaaaaanskje :D

Hehe ja og det blir en del luft dessverre. Går også mye på do... spennende. Tenk om vi bærer to? :D
Jeg hadde to follikler ved el så kaaaaaanskje :D
Har tenkt mer og mer på det i det siste! Hvis det er to må vi ha ny bil:angelic: og vi bor i blokk i 4. etasje, så kan blir tungt med to:hungover: men blir selvfølgelig kjempeglad uansett!:Heartred Men jeg tror selv at det er bare en, for alle i min familie har fått mage tidlig

Har tenkt mer og mer på det i det siste! Hvis det er to må vi ha ny bil:angelic: og vi bor i blokk i 4. etasje, så kan blir tungt med to:hungover: men blir selvfølgelig kjempeglad uansett!:Heartred Men jeg tror selv at det er bare en, for alle i min familie har fått mage tidlig
Har du barn fra før? Man vet aldri. Noen ganger kan disse bestemødrene mye :D
Åå skjønner.

Jeg tror sørenmeg jeg kjenner livmoren. Nr tre (svangerskap nr 5) og den ligger langt langt ned. Men den er der tror jeg. 7+1 idag.

Fikk ikke mage før uke 21 sist. Kommer sikkert litt før denne gangen, da det visst nok er vanlig at livmor strekker seg fortere på de neste. Fosteret er jo ikke mer enn et riskorn, så kan ikke skylde på babymage enda, men oppblåst - det er jeg:smiley-ashamed004

«Livmoren kommer ikke over symfysen (skambenet) før uke 12, det er veldig få som merker at magen vokser før dette. Et triks for å finne ut om du har begynt å få litt mage er å legge deg flatt ned på ryggen og kjenne etter en slags oppfylling rett over symfysen»

googlet litt, fikk mage med forrige i ca uke 15, blir spennende denne gang ! kanskje den kommer før❤️

Her blei me avslørt allerede i veke 8 sist, pga oppblåst mage + det var fjerdemann, så livmora var komme over skambeinet og skinnet er jo mest strekt nede, så det blei gravidform av lufta.. No kjennest det mest ut som luft, men ser ut som eg er over halvvegs på kvelden :D

Jeg er 5+1 i dag og føler at en del av magen litt oppe står mer ut enn vanlig. Sånn det gjorde da jeg fikk mage sist. Det er helt rart! Har gått opp en kg. Og det er fett jeg hadde fra før, men er som at det har blitt dyttet opp og ut. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette:banghead::arghh: og blir også redd for hvordan vekten og magen skal utvikle seg denne gangen når det begynner så tidlig og jeg har igjen 10 ekstra kg fra sist.

Jeg har ikke fått mer mage enn jeg allerede hadde, men er litt oppblåst da så kan ikke bruke mange av buksene som jeg brukte før, blir veldig ubehagelig.
Hadde litt ekstra på magen før jeg ble gravid med han som er 7 måneder nå og hadde egentlig endelig kommet i gang med å slanke meg og så fant jeg ut at jeg er gravid igjen. Men skal prøve å spise sunt og ikke gå opp mer enn nødvendig så kanskje det blir lettere å komme ned etter fødsel

Jeg synes også jeg har fått litt mage, men tenker at det skyldes luft. Jeg er ganske slank, så jeg føler at magen blir ekstra synlig. Det er brått noen klesplagg som ikke kan brukes lengre ettersom jeg vil skjule graviditeten en god stund til:)

Jeg synes også jeg har fått litt mage, men tenker at det skyldes luft. Jeg er ganske slank, så jeg føler at magen blir ekstra synlig. Det er brått noen klesplagg som ikke kan brukes lengre ettersom jeg vil skjule graviditeten en god stund til:)
Tror nokk det er en del luft her også:p men det synes ganske godt i litt tettsittende klær.. flere i familien min som har kommentert det allerede:D

Jeg er så oppblåst at jeg ser gravid ut og må være veldig obs når jeg kler på meg (for å skjule)... Fikk mage tidlig sist også. Jeg er veldig tynn, så det synes ekstremt godt. Ikke tatt magebilder ennå da.

Jeg er 5+1 i dag og føler at en del av magen litt oppe står mer ut enn vanlig. Sånn det gjorde da jeg fikk mage sist. Det er helt rart! Har gått opp en kg. Og det er fett jeg hadde fra før, men er som at det har blitt dyttet opp og ut. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette:banghead::arghh: og blir også redd for hvordan vekten og magen skal utvikle seg denne gangen når det begynner så tidlig og jeg har igjen 10 ekstra kg fra sist.
Skjønner hva du mener. Jeg føler også den «magen» jeg hadde før er mere synlig nå. Nå er jeg englemamma for 2 (ga meg 8kg ekstra som je gikke klarte å bli kvitt med) så vet ikke om det har noe å si :D

Jeg synes også jeg har fått bittelitt "mage" (6+4 i dag):eek: Ikke veldig synlig altså, men en liten kul som er der på morgenen også. Passe slank, men null magemuskler etter svangerskap nr 3, så da er det ikke noe som holder igjen heller! Sikkert litt luft også, men rart at det er der på morgenen! Tror jeg kan se laangt etter å vente med å fortelle det til etter oul :hilarious:

Jeg synes også jeg har fått bittelitt "mage" (6+4 i dag):eek: Ikke veldig synlig altså, men en liten kul som er der på morgenen også. Passe slank, men null magemuskler etter svangerskap nr 3, så da er det ikke noe som holder igjen heller! Sikkert litt luft også, men rart at det er der på morgenen! Tror jeg kan se laangt etter å vente med å fortelle det til etter oul :hilarious:
Jeg også :arghh:

Back
Topp