Mage!

Liten oppdatering:
Var med jordmor i dag å hun flyttet terminen til 1.februar:nailbiting: hun kjente livmoren godt så er nokk derfor jeg har fått mage:p prøvde å høre hjertelyden, men fant ikke noe.. tror det er fordi baby ligger litt bak mot min rygg, men spennende var det vartfall:Heartred

Liten oppdatering:
Var med jordmor i dag å hun flyttet terminen til 1.februar:nailbiting: hun kjente livmoren godt så er nokk derfor jeg har fått mage:p prøvde å høre hjertelyden, men fant ikke noe.. tror det er fordi baby ligger litt bak mot min rygg, men spennende var det vartfall:Heartred
Oi så gøy. Når var termin ifølge deg? :)

6+1 i dag, en elev kom til meg, poket meg i magen og utbrøt "Har du BABY??!". Her har det tydeligvis skjedd noe :hilarious:

Har egentlig stabil vekt, men har nå lagt på meg over 1,5kg, 5+3 i dag.Er skikkelig stinn i magen. Er det normalt å gå opp så mye di første ukene?
Sist svangerskap mistet jeg matlysten, så da gikk jeg ned i vekt den første tiden.
Jeg har vært gravid 3 ganger, alle gangene opp 1,5kg i uke 5. For min del tror jeg det er at kroppen lagrer litt ekstra vann med en gang. For når jeg mistet forsvant d med en gang. Men husket jeg fikk sjokk første graviditet :D

Liten oppdatering:
Men da flyttet hun deg 1,5uke? Om jeg husker riktig på original termin? :) flyttet hun bare pga måling av livmor? Kan de gjøre det? Bare nysgjerrig - derfor jeg spør :) men ingenting som er bedre enn å være lengre på vei enn man trodde :D

Men da flyttet hun deg 1,5uke? Om jeg husker riktig på original termin? :) flyttet hun bare pga måling av livmor? Kan de gjøre det? Bare nysgjerrig - derfor jeg spør :) men ingenting som er bedre enn å være lengre på vei enn man trodde :D

ja.. jeg har hatt litt uregelmessig syklus siden jeg akkurat sluttet på prevensjon. Så jeg trodde eggløsning skjedde en uke senere enn den skulle, men hun tror en uke før:p eller så er det flere inni der:nailbiting::Heartred

Magen min ble kommentert på fredag av en kollege som sa hun synes jeg ser gravid ut. Er jo bare 5 +5, og det er sikkert mye luft, men synes også at jeg har litt mage. Gleder meg til den blir større.

Her er min mage, 8+2 idag :love017 er første svangerskap så skjønner at jeg bare er oppblåst men er litt kleint når jeg er på butikken å møter kjentfolk som ser tydelig at jeg er gravid når de ikke vet det. Haha! Kjenner livmora rett nedenfor trusekanten og.

Vedlegg

• 358EDC03-5963-4C86-A0CE-31AF2AB8F899.jpeg
    358EDC03-5963-4C86-A0CE-31AF2AB8F899.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 36
ja.. jeg har hatt litt uregelmessig syklus siden jeg akkurat sluttet på prevensjon. Så jeg trodde eggløsning skjedde en uke senere enn den skulle, men hun tror en uke før:p eller så er det flere inni der:nailbiting::Heartred
Åååå så spennande! Uansett er det ikke noe som er bedre enn at ting er «større» enn man trodde det skulle være :D blir spennende å se utviklingen, om noe skulle tyde på at det er flere fremover eller om du «bare» er lengre på vei! Kjenner selv at tvillinger er skrekkblandet fryd :playful: både yey og hjelp om jeg hadde fått den beskjeden :joyful:

Åååå så spennande! Uansett er det ikke noe som er bedre enn at ting er «større» enn man trodde det skulle være :D blir spennende å se utviklingen, om noe skulle tyde på at det er flere fremover eller om du «bare» er lengre på vei! Kjenner selv at tvillinger er skrekkblandet fryd :playful: både yey og hjelp om jeg hadde fått den beskjeden :joyful:
Vet ikke hva jeg føler om tvillinger:p veldig skummelt, men samtidig veldig spennende! Får ikke vite noe mer før første uken i september da skal jeg på ultralyd.. men vurderer å bestille en time med jordmor i mellomtiden for å få høre hjertelyden:Heartred

Back
Topp