Mage!

Jeg er så oppblåst at jeg ser gravid ut og må være veldig obs når jeg kler på meg (for å skjule)... Fikk mage tidlig sist også. Jeg er veldig tynn, så det synes ekstremt godt. Ikke tatt magebilder ennå da.
Jeg har bestemt meg for å ta bilde hver søndag gjennom hele graviditeten, hvis det går:happy: gøy å se utviklingen

Mage hver kveld...like flat neste morgen.. blir bare så ekstremt oppblåst

Jeg har bestemt meg for å ta bilde hver søndag gjennom hele graviditeten, hvis det går:happy: gøy å se utviklingen
Så moro! Vi tok hver 4. søndag sist. Har ikke speilrefleksen denne gangen, så vi får se om det blir like mange bilder nå... Tar selvfølgelig litt med mobilen da :p

Jeg tok et bilde av magen for noen dager siden for jeg var sikker på at det var magen som var begynt å vokse.. Men det viste seg jo å være 2 store cyster som jeg opererte å tømte for 2 dager siden.. Etterpå er magen flat igjen :shy: Men nå tørr jeg ikkje kjenne så hardt heller pga kikkehullsoperasjonssårene, og fortsatt litt øm i mangen..

Jeg tok hver 4. Uke sist

Jeg tok et bilde av magen for noen dager siden for jeg var sikker på at det var magen som var begynt å vokse.. Men det viste seg jo å være 2 store cyster som jeg opererte å tømte for 2 dager siden.. Etterpå er magen flat igjen :shy: Men nå tørr jeg ikkje kjenne så hardt heller pga kikkehullsoperasjonssårene, og fortsatt litt øm i mangen..

Ikke rart jeg trodde på første bilde her at magen allerede var komt uke 7 (det var cystene) :p
Andre bilde er nå i kveld, plastret, cystefri å flat igjen :rolleyes:

Vedlegg

• B2FD588F-3135-4A29-8790-273676447E3E.jpeg
    B2FD588F-3135-4A29-8790-273676447E3E.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 84
Har egentlig stabil vekt, men har nå lagt på meg over 1,5kg, 5+3 i dag.Er skikkelig stinn i magen. Er det normalt å gå opp så mye di første ukene?
Sist svangerskap mistet jeg matlysten, så da gikk jeg ned i vekt den første tiden.

Føler meg nesten halvveis i svangerskapet når jeg ser meg i speilet på kvelden. Er det mulig å være så oppblåst:laughing002 I dag våknet jeg like oppblåst og føler jeg har lagt på meg 2-3 kilo allerede! Gikk på vekten og hadde bare gått opp 0,5 kilo.. Men den magen... Vil være vanskelig å skjule fremover:p

Ikke rart jeg trodde på første bilde her at magen allerede var komt uke 7 (det var cystene) :p
Andre bilde er nå i kveld, plastret, cystefri å flat igjen :rolleyes:

Oi! De har virkelig tatt opp en del plass. Godt du er kvitt dem, og kan glede deg over at det er babymage som snart peker seg ut istedet:D

Har egentlig stabil vekt, men har nå lagt på meg over 1,5kg, 5+3 i dag.Er skikkelig stinn i magen. Er det normalt å gå opp så mye di første ukene?
Sist svangerskap mistet jeg matlysten, så da gikk jeg ned i vekt den første tiden.
Det har jeg også, og jeg som har jobbet så hardt for å bli kvitt de forrige babykiloene (hadde 6 igjen).

Jeg er også mega-oppblåst på slutten av dagen. Idag så jeg virkelig ut som jeg var 6mnd og ikke 6uker :nailbiting: men vekta er stabil!

Klarer ikke å holde inne magen lengre. Er et problem på jobb hvor vi bruker uniform så kan ikke skjule det med store klær heller. Føler ALLE kan se det på meg. Er bare 7+2. Sist gang kom livmoren over kanten i uke 9. Om kvelden er magen giga av luft. Må vel si det til sjefen snart...

Ble oppblåst nederst i magen tidlig med førstemann. Men var ikke synlig gravid for andre enn meg selv før jeg var rundt uke 23-24 sist.

Ble spurt på jobb for en uke siden om jeg var gravid. Hun trodde jeg var 4 mnd på vei. Da var jeg 5+2 :laughing002 Magen står bare ut som en ballong!

Lurer på hvor jeg skal gjøre av 4-mnd-magen min i dag i varmen. :wideyed: elevene skulle ha med kaker i dag, får kanskje late som jeg kaster innpå og skylde på det.

Back
Topp