Mage?

Friluftsjente

Forelsket i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Flere som synes å kjenne noe på magen?

Jeg er 10+2 idag og synes jeg kan kjenne en liiiiten litt hardere kul helt nederst på magen når jeg ligger! Ikke sånn at det vises enda, men håper så veldig den skal vokse litt sånn at jeg kan føle meg sikker på at jeg er gravid og fosteret lever.. er jo fortsatt 7-8 uker til ultralyd, veldig lenge å vente.

Hehe- her er alt godt polstra, så merker ikke noe. Planen (fra lege/jordmor) er at jeg helst ikke skal gå opp noe særlig i vekt før tredje trimester, så her blir det lenge å vente på magen, forhåpentligvis.

Laga denne kollasjen i dag, og syns det er tydelig at magen har endret seg. Den er definitivt ganske rundt på siste bilde. Vet ikke helt hva jeg skal tro, for høres jo rart ut at det allerede skal få antydning til mage allerede, selv om det er andremann.

137DCC76-41DA-4F42-9E1C-9F372DBAEC59.jpeg

Har berre airbag foreløpig:laughing002 Hadde ikkje forestilt meg at det skulle bli så stor tutemage av luft.

Laga denne kollasjen i dag, og syns det er tydelig at magen har endret seg. Den er definitivt ganske rundt på siste bilde. Vet ikke helt hva jeg skal tro, for høres jo rart ut at det allerede skal få antydning til mage allerede, selv om det er andremann.

Vis vedlegget 328011

Oi! Vil nå påstå at det er en endring der ja! Kanskje det er firlinger :D:p

Oi! Vil nå påstå at det er en endring der ja! Kanskje det er firlinger :D:p
Leste faktisk en artikkel at man kan få enegga firlinger :eek: Sendte den til sambo han bare: ikke faen! :hilarious:

Alle de som har oppdaget at det er tvillinger har ikke hatt noen symptomer så da føler jeg faktisk det er mindre sjans for at jeg får det som føler på så mye rart :hilarious:

Leste faktisk en artikkel at man kan få enegga firlinger :eek: Sendte den til sambo han bare: ikke faen! :hilarious:

Alle de som har oppdaget at det er tvillinger har ikke hatt noen symptomer så da føler jeg faktisk det er mindre sjans for at jeg får det som føler på så mye rart :hilarious:

Du har nok mest sannsynlig bare én inni der, men det blir uansett veldig spennende å se på TUL da! :happy:
Holder en knapp på trillinger eller firlinger jeg altså :hilarious: tihi

2.gangs gravid med store eggstokker etter stimulering og allerede en romslig livmor. Er nok ganske oppblåst også til tider. Synes det er vanskelig å sjule i blant. Jeg skylder på coronakroppen enn så lenge;)

Jeg er 10 + 2 og har fått en liten kul. Dette er barn nummer to, så det er vel litt sånn det skal være har jeg lest. Selv synes jeg det er helt absurd, og tenker at noe av det må være spising også :)

Hos meg vises det veldig godt at jeg har fått 3 barn tidligere. Så det vil nok gå enda noen uker for jeg merker noe til gravid mage:hilarious:

Vis vedlegget 328011
Er selv 7+1, men førstegangsgravid. Har også fått mage, nokså likt som deg! Var betryggende å se jeg ikke er alene! Føler jeg har blitt mye tyngre også, og blir litt sjokka når jeg går på vekta. Er nok bare noen som får større mage og fortere enn andre xsmile2:facepalm:

10+4 og vises kanskje bittelitt, men det kan forveksles med å ha spist et godt måltid liksom :p er egentlig ganske flat enda, ja.

Ja, den er begynt å poppe ut. 9+1 idag.

Vedlegg

• 20200605_121950.jpg
    20200605_121950.jpg
    29,5 KB · Visninger: 125
  • 10+3 i dag og her er det en tydelig bump etter brunsjğtid iallefall  :facepalm::joyful:
Gått en del ned i vekt og med tredje baby på 4 år så håper jeg det skal være sånn  men, vanskelig å skjule blir det jo føler jeg... :hungover:

Vis vedlegget 328011
Er selv 7+1, men førstegangsgravid. Har også fått mage, nokså likt som deg! Var betryggende å se jeg ikke er alene! Føler jeg har blitt mye tyngre også, og blir litt sjokka når jeg går på vekta. Er nok bare noen som får større mage og fortere enn andre xsmile2:facepalm:

Jeg er 6+6 i dag og har litt sånn mage fra litt ut på dag. Ser også at den er større enn del pleier om morgenen. Men leste litt om det og er visst mye luft i tarmene som gjør det. Selv om en ikke føler en har mye luft i magen så er det ofte det i starten av svangerskap. Noen opplever ikke dette, andre gjør det. Så er nok ikke den skikkelige babymagen. Men er jo litt koselig fordi da :happy090
Og litt irriterende når en ikke vil at andre skal se det.

Jeg er 6+6 i dag og har litt sånn mage fra litt ut på dag. Ser også at den er større enn del pleier om morgenen. Men leste litt om det og er visst mye luft i tarmene som gjør det. Selv om en ikke føler en har mye luft i magen så er det ofte det i starten av svangerskap. Noen opplever ikke dette, andre gjør det. Så er nok ikke den skikkelige babymagen. Men er jo litt koselig fordi da :happy090
Og litt irriterende når en ikke vil at andre skal se det.
Vet det er tidlig, men dette er andremann. Så magen kommer nok tidligere denne gangen. Det jeg reagerer på er formen på magen :) som du ser er den rundere på siste bilde, og mer oppblåst form på første. For oppblåst har jeg vært både under første svangerskap, mellom og under dette svangerskapet. Pluss jeg har også en liten antydning til mage på morraen :) Så derfor jeg spekulerer litt :)

Her er det tredje og magen kom i uke 6. Føler jeg ser 6 mnd på vei ut og at jeg kan kjenne en "klump" i nedre del av magen. Tipper det er en kombinasjon av luft og at kroppen "husker".. om det gir mening

Vet det er tidlig, men dette er andremann. Så magen kommer nok tidligere denne gangen. Det jeg reagerer på er formen på magen :) som du ser er den rundere på siste bilde, og mer oppblåst form på første. For oppblåst har jeg vært både under første svangerskap, mellom og under dette svangerskapet. Pluss jeg har også en liten antydning til mage på morraen :) Så derfor jeg spekulerer litt :)
Ja ser den har forandret seg! Spennende da:) andremann her også og sist hadde jeg ingen mage så tidlig. Men jeg bare går ut fra at det er luft utfra det jeg har lest, men kan jo være:) har hørt andre si det kom tidlig med andremann også:)

8+0 i morra :rolleyes: Vært litt glad for at det var såpass dårlig vær at hoodie var akseptabelt klesplagg! (Les: hyttetur med fam. til mannen)

5E3E438D-4C96-4137-8E48-A1C73EAC7A13.jpeg

Back
Topp