Natha26
Blir kjent med forumet
Så denne litt seint.. Det seies at en får den skikkelig "baby-kulen" på magen rundt uke 20, og tror at det e mer vanlig det ikkje vise at en e gravid så tidlig som me e. Den komme sakte men sikkert ska du seÅåå eg sjekke kver eneste dag.. føle ikje eg ser forskjell :O hahah ska begynne å ta kver uke.
E i uke 11![]()

Syns nesten det e litt flaut, fikk spørsmål om eg va gravid av en kunde, og eg e normalvektig ellers, ikkje kraftig. Føle det blir tidlig når eg e i uke 10 nå, så det sie litt om koss min har vokst

Selv om jeg vet det bare er luft så får jeg en sånn fin følelse av det. Og når snart andre kan vite om graviditeten så trenger jeg ikke være redd noen ser det på dagtid heller <3
Samboer prøver å overbevise meg om at det må være mer enn bare 1 der inne mens jeg skylder på at jeg bare er er oppblåst. Kan jo selvfølgelig også ha noe med hvordan livmora mi ligger. Var veldig oppblåst frem til rundt uke 10-11, men syntes det har avtatt ganske mye nå. Samboer har 3 barn fra før av og sier det ikke var tegn til gravid mage så tidlig på noen av de