Mage?

Ååå eg sjekke kver eneste dag.. føle ikje eg ser forskjell :O hahah ska begynne å ta kver uke.
E i uke 11 :D
Så denne litt seint.. Det seies at en får den skikkelig "baby-kulen" på magen rundt uke 20, og tror at det e mer vanlig det ikkje vise at en e gravid så tidlig som me e. Den komme sakte men sikkert ska du seSmile
Syns nesten det e litt flaut, fikk spørsmål om eg va gravid av en kunde, og eg e normalvektig ellers, ikkje kraftig. Føle det blir tidlig når eg e i uke 10 nå, så det sie litt om koss min har vokst :woot::salut

Har de siste ukene hatt ganske stor mage, men på grunn av at jeg har vært veldig oppblåst. Nå kan jeg derimot kjenne en helt tydelig rund og hard kul nederst på magen når jeg ligger på ryggen. Som om jeg har en stor appelsin under huden! Begynner å bli litt ubehagelig å ligge på magen også. Er bare 13+2, men tvillinger :dummy::dummy:

Har de siste ukene hatt ganske stor mage, men på grunn av at jeg har vært veldig oppblåst. Nå kan jeg derimot kjenne en helt tydelig rund og hard kul nederst på magen når jeg ligger på ryggen. Som om jeg har en stor appelsin under huden! Begynner å bli litt ubehagelig å ligge på magen også. Er bare 13+2, men tvillinger :dummy::dummy:
Gleder meg sånn til og kan kjenne dette! Men mulig jeg må vente 3 uker til da:nailbiting: :woot:

Veldig oppblåst nå hvertfall, på kvelden er magen stoor! Og det syns jeg er så koselig:joyful: Selv om jeg vet det bare er luft så får jeg en sånn fin følelse av det. Og når snart andre kan vite om graviditeten så trenger jeg ikke være redd noen ser det på dagtid heller <3
forrige svangerskap var jeg ikke noe sånn, såg ikke noe før jeg var 18 uker kanskje, også spratt den plutselig frem rundt uke 20 på veldig kort tid:-)

Her begynner også magen å bli merkbar større. Begynner å lure på om folk kommer til å skjønne tegninga hvis jeg prøver å skylde på Corona kiloene :wacky: Samboer prøver å overbevise meg om at det må være mer enn bare 1 der inne mens jeg skylder på at jeg bare er er oppblåst. Kan jo selvfølgelig også ha noe med hvordan livmora mi ligger. Var veldig oppblåst frem til rundt uke 10-11, men syntes det har avtatt ganske mye nå. Samboer har 3 barn fra før av og sier det ikke var tegn til gravid mage så tidlig på noen av de :joyful: Tror bare det er veldig individuelt hvor tidlig man får mage. Er nå 12+1.

Svar får vi nå på førstkommende tirsdag på første ultralyd.

Har lagt ved bilde fra uke 11+0 og uke 12+0. Begge er tatt på tidlig om morgenen før jeg har spist eller drukket.

Vedlegg

• 37ED3F53-2952-42B1-8BFC-098658C6532E.jpeg
    37ED3F53-2952-42B1-8BFC-098658C6532E.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 65
  • 1F561C41-1649-4A57-9C74-8033F1B11233.jpeg
    1F561C41-1649-4A57-9C74-8033F1B11233.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 65
Last edited:
Har hatt så mye luft i magen de siste ukene og ingen av buksene min har passet, men plutselig forsvant alt over natten og nå kan jeg bruke de gamle klærne mine igjen, haha. 12+4 i dag❤️

Her begynner også magen å bli merkbar større. Begynner å lure på om folk kommer til å skjønne tegninga hvis jeg prøver å skylde på Corona kiloene :wacky: Samboer prøver å overbevise meg om at det må være mer enn bare 1 der inne mens jeg skylder på at jeg bare er er oppblåst. Kan jo selvfølgelig også ha noe med hvordan livmora mi ligger. Var veldig oppblåst frem til rundt uke 10-11, men syntes det har avtatt ganske mye nå. Samboer har 3 barn fra før av og sier det ikke var tegn til gravid mage så tidlig på noen av de :joyful: Tror bare det er veldig individuelt hvor tidlig man får mage. Er nå 12+1.

Svar får vi nå på førstkommende tirsdag på første ultralyd.

Har lagt ved bilde fra uke 11+0 og uke 12+0. Begge er tatt på tidlig om morgenen før jeg har spist eller drukket.
Samboer har også lagt merke til magen min! Han bruker å stryke på den og si at det definitivt er forskjell fra tidligere. Lurer på om livmoren min ligger sånn at det vises tidligere... Er første barn. Skulle spurt gynekologen da jeg var der. Men er nok også en del luft! Uansett gøy å se at noe skjer da! :happy:

Samboer har også lagt merke til magen min! Han bruker å stryke på den og si at det definitivt er forskjell fra tidligere. Lurer på om livmoren min ligger sånn at det vises tidligere... Er første barn. Skulle spurt gynekologen da jeg var der. Men er nok også en del luft! Uansett gøy å se at noe skjer da! :happy:
Ja, syntes det er litt stas at det begynner å vises :) Samtidig blir det vanskeligere og vanskeligere å holde det skjult frem til alle de nærmeste vet om det.

Back
Topp