Mage?

Missymi

Forelsket i forumet
er 11+3 idag, synes jeg kjenner (og ser) at magen vokser, selv om livmoren i realiteten sikkert ikke er kommet helt over «kanten» ennå.. Spennende!
Noen andre som har begynt å merke dette?
 
Merker det på noen typer klær og i dusjen i sted faktisk. Så jeg sliter litt med klær :p Er 13+0 i dag. På en måte vil jeg ha mage raskt, men vi skal i bryllup og vi har ikke fortalt alle at vi er gravide, så litt usikker på om hva vi skal gjøre :p hadde vært litt lettere om den ikke vistes da.
 
Merker det på noen typer klær og i dusjen i sted faktisk. Så jeg sliter litt med klær :p Er 13+0 i dag. På en måte vil jeg ha mage raskt, men vi skal i bryllup og vi har ikke fortalt alle at vi er gravide, så litt usikker på om hva vi skal gjøre :p hadde vært litt lettere om den ikke vistes da.
Ser den :) man kan liksom ikke «strak the thunder» fra brudeparet heller ;) vi er på ferie med noen venner, og måtte fortelle dem det nå. Ble en del før vi egentlig hadde tenkt, siden vi skulle bade - og jeg ser en del mer badeballete ut enn før. Hehe:)
 
Ser den :) man kan liksom ikke «strak the thunder» fra brudeparet heller ;) vi er på ferie med noen venner, og måtte fortelle dem det nå. Ble en del før vi egentlig hadde tenkt, siden vi skulle bade - og jeg ser en del mer badeballete ut enn før. Hehe:)
Ja, det er liksom det. Vil ikke ta oppmerksomheten, hehe. Måtte også fortelle det til noen venner da, venninna mi jobber på føden og er den som behandler henvisninger hehe. Ikke bare bare det er :p
 
Er 11+4 idag, og det har vel syntes siden uke 10.. men er mest fordi jeg har lagt på meg, og alt legger seg på magen...
prøver optimistisk å skjule det på jobb, og har en plan om å klare å skjule det minst 3 uker til :confused3
 
xsmile2Synes også det begynner å bli litt mage her. Er jo til tider ganske oppblåst, men ser at det er en liten bul også når jeg ligger på ryggen som jeg ikke klarer å «trekke inn» :p er 12+2 idag :happy:
 
10+1 og føler magen er kjempe stor, spesielt fra ca etter lunch tiden. Blir så oppblåst at Jeg føler alle kan se :hilarious:

Ellers har jeg en «klump» nede på magen jeg ikke får trekt inn lenger..
 
Magen føles veldig ømm men føler ikke det ser ut som den fysisk har vokst. Vært oppblåst noen gsnger
 
Min vokser utover dagen :hilarious: 12+2 nå. Magen er helt flat om morgenen, ikke noe problem å få igjen vanlige jeans da. Men på ettermiddagen er den mye større/mer oppblåst. Jordmor kjente livmoren godt på kontroll i uke 11, så det er ingen vei tilbake nå.
 
Jeg er 2.gang og har allere fått en liten kul som vises i tettsittende klær. Er 13uker, og har over en uke gått med gravidbukse da de andre strammer på magen. Litt deilig at det allerede nå ser ut som babymage, for kulen ligger liksom litt for langt ned til at det bare skulle vært at jeg har lagt på meg.
 
Jeg er 12+2 og er usikker. Magen er litt større, men føler det bare er «blubb» (til tross for at jeg har gått ned 3 kilo til nå pga. ekstrem kvalme). Er også min første gang, så er usikker både på hvor det skal ses/kjennes og hvordan.
 
10+1 og føler magen er kjempe stor, spesielt fra ca etter lunch tiden. Blir så oppblåst at Jeg føler alle kan se :hilarious:

Ellers har jeg en «klump» nede på magen jeg ikke får trekt inn lenger..

Det samme her. Har aldri hatt mage nå buller den ut og vokser i løpet av dagen. Sikkert masse luft. Har ikke lagt på meg enda men kroppen min ser ganske annerledes ut 10+4 ur fra ultralyden
 
Det samme her. Har aldri hatt mage nå buller den ut og vokser i løpet av dagen. Sikkert masse luft. Har ikke lagt på meg enda men kroppen min ser ganske annerledes ut 10+4 ur fra ultralyden
Vi er kommet like langt ;)
Jeg gikk opp 500 gram bare, men tror det er puppene som veier:hilarious:
Får høre på jobb at jeg er blitt tynn (!?)... tenker hvis de tror jeg er tynn nå, så hvordan så de på meg før?! Gikk opp 5 kilo denne året :hilarious:
 
Klarer ikke se det tydelig selv enda, men har hørt fra noen familiemedlemmer at de kan se det nå. Alltid hatt litt mage, nå har den bare endret litt form virker det som :)
 
Har hatt to bukser som har vært romslige og som har passet fint .....helt til nå :arghh:

Er 11+5 og de siste dagene har jeg måtte kneppe opp buksa for ikke å få mageknip - hadde aldri trodd jeg skulle gå over til det så tidlig, men her blir det faktisk gravidbukser fremover :oops:
 
Jeg er 13+2 og har gitt opp å skjule magen, den buuuler. Er like stor nå, som i uke 24 med storesøster:hilarious::hilarious: er tidvis treg i magen og da er den gigantisk, og så synker den godt inn igjen når jeg får gått på do.
 
Er 11+4 og har fått mage og pupper. Sliter ekstremt med mye luft i magen så er nok 95% det og såpass vondt at har investert i et par mamma-bukser. Men er en bitteliten kul helt nederst på magen også som aldri går bort
 
Jeg er bare 10+1, men har kjøpt mammabukse. Den sitter som et skudd, og magen er veldig synlig. De to forrige gangene fikk jeg ikke mage før rundt uke 20-25, og er omtrent like stor nå som da.
 
Back
Topp