Mage?

Har fått litt mage. Skyldes jo mest oppblåsthet, men klarer ikke trekke den inn lenger.

Magen har forandret seg litt den siste uken. Litt blanding av babymage og luftmage :p
Den er heldigvis litt forandret når jeg ikke merker noe til luft i magen også. Er 13+1 i dag :)
Var vel rundt denne tiden jeg oppdaget magen med førstemann også, men da bar jeg på ca 20 kg mindre :angelic:

Jeg er 13+6 og har en liten kul på magen nå, men ikke større enn at den skjules når jeg har på en løs genser

11+1 og bitte litt mage :)

11+0 og ingen babymage. Til tider oppblåst og føler meg litt lubben. har derfor fjernet de smaleste jeansene fra klesskapet allerede. Absolutt ikke behagelig med bukser som er stramme rundt magen:)

Har dere begynt å bruke gravid bukser?
Ja det har har jeg. Er 13+6 i dag. Den værste oppblåstheten min har roet seg litt, ser at jeg fortsatt er litt, men har en liten kul. Er værst på kvelden da, men ikke så rart etter å ha spist osv i løpet av dagen.

Har dere begynt å bruke gravid bukser?

Nei, de samme buksene passer fortsatt (enn så lenge) :) Har kjøpt en gravidbukse, men den er foreløpig litt for stor. Har 1-2 til på vei i posten, så spent på størrelsen der.

11+5 og fortsatt ikke antydning til mage, har bakovervendt livmor, så vet det kan ta litt tid og så er det jo tidlig enda. Sist begynte magen å komme i uke 14 og da vokste den fort, håper på noe av det samme nå også :)

Har luftmage, og liten babykul nederst. 3-gangs, så den kom raskere denne gangen ja. Men størsteparten er luft og flesk enda. Hehe. 12+2

Liten kul her også. Har hatt litt ekstra på magen før, men da har det vært synlig at det bare var en matmage. Nå er den ganske fast og hard, og garantert i endring. Er 13+2 i dag :D

Back
Topp