Mage

Meg2019

Betatt av forumet
har klærne deres begynt å bli trange alt ?
Jeg har hatt ganske tynn mage fra før .. nå begynner buksene å stramme over magen å bli ubehagelig ..

Synes det er litt tidlig men

Kan fortsatt bruke klærne mine men har fått en liten mage

Har begynt med gravidbukse jeg. Magen har begynt å synes så smått.

Ikkje synlig mage men klærne strammer over magen likevel. Til tross for at jeg har gått ned noen kg. Går med løse bukser eller uten her hjemme

Ingen synslig babymage enda, men syns buksene er blitt stramme ja, har satt strikk i knapphullet til å ha rundt knappen :rolleyes:

Ikke fått noe mage ennå, men blir kvalm av stramme klær, så jeg må vurdere å dra fram mammabukser snart.

Jeg er 9+6 (tilhører mars-gruppa) og har litt mage ja. Mye er nok bare luft, men definitivt litt babymage og. Tror jeg da. :)

Ikke bikket 5 uker engang så ingen mage enda her :)

Jeg har gitt opp dongeribukser nå. Veldig oppblåst men tror livmora er kommet litt opp av bekkenet allerede. Så er hard nederst.

Er litt oppblåst og synes det er ubehagelig når buksene trykker ved knappen, så begynner nok med mammajeans snart. De er jo så behagelige [emoji1]

Jeg er 7+2 i dag og andregangsgravid, og er rimelig fortvila over min oppblåste mage og for hvordan jeg skal kle meg på jobb. Ønsker jo ikke det skal komme ut riktig enda, men har allerede sett rare blikk på «bolla» mi. Alltid hatt noen kilo for mye, men ikke sånn en mage :p Så håper på en måte at folk bare tror jeg har spist litt for mye i ferien :o SINNSYKT oppblåst må det jo være :o Er ikke noe farlig som kan forårsake at magen er så stor så tidlig, vel? Kjenner meg litt bekymret. ER 100% sikker på at jeg er 7+2!

8BC353DA-0A22-4CA0-ABB7-8793BD8542DC.jpeg

Jeg er 7+2 i dag og andregangsgravid, og er rimelig fortvila over min oppblåste mage og for hvordan jeg skal kle meg på jobb. Ønsker jo ikke det skal komme ut riktig enda, men har allerede sett rare blikk på «bolla» mi. Alltid hatt noen kilo for mye, men ikke sånn en mage :p Så håper på en måte at folk bare tror jeg har spist litt for mye i ferien :o SINNSYKT oppblåst må det jo være :o Er ikke noe farlig som kan forårsake at magen er så stor så tidlig, vel? Kjenner meg litt bekymret. ER 100% sikker på at jeg er 7+2!

Vis vedlegget 272504

Jeg har ca like mye mage som deg, det er helt sykt [emoji85] jeg er 8+2, men uansett

7+4 (2.gangs) kjenner ikke livmoren enda så ingen gravidmage, men luftmage DET har jeg :hilarious: dongeribukser ble fort byttet bort, og alt annet som strammer.

Jeg har ca like mye mage som deg, det er helt sykt [emoji85] jeg er 8+2, men uansett
Godt å høre jeg ikke er den eneste :p Har du barn fra før? Undres bare for ble ikke sånn sist :p

Jeg målte midjen, føler meg oppblåst. Og midjen har økt med 5 cm! Er tredjegang, ballongmagen kom raskt med nr 2 også. Er 5+4 [emoji28]

Har barn ja, 2 åring :) var litt oppblåst sist, men ikke så mye
Jeg og har 2 åring, men husker ikke jeg var sånn sist, men babymagen kunne vises godt i uke 15 mener jeg!

Back
Topp