Mage

M.L.

Flørter med forumet
Dere som har flere barn, er det ikke sånn at man får mage litt tidligere med andre enn med første? :-) og evt når begynte magen å komme med nr. 2? Gleder meg til der begynner å vise, er en stund til ennå men :-D

Kommer litt an på hvor lenge det er siden fødsel og ny graviditet, men stemmer forsåvidt :)

13 mnd siden sist graviditet her, da kom ikke magen ordentlig før i uke 20.. lurer også på når 2. gangs begynte å få mage :rolleyes:

Hadde problem med å skjule magen i uke 7 allerede sist [emoji13] (mistet denne da) men jeg er veldig liten generelt så magen kommer fort uannsett [emoji4]

jess. Kan allerede blåse meg opp en 12 ukers mage når jeg har mye luft. Altså - så stor mage jeg hadde når jeg var 12 uker første gang. Men nå varke den så stor da. Er ganske slank. Men likevel. Husker ikke når magen kom med nr.2...

Sist fikk jeg ikke mage før rundt uke 20. På kveldene nå er jeg like oppblåst som jeg var da [emoji85]

Fikk ganske tidlig med nr 1 også. Tilbake fra ferie i uke 14 og sjefen sa "hei. Ja, nå begynner det å synes". Husker også i uke 20 ei dame sa "oi, er du BARE i uke 20. Du kommer til å bli schvææær". Og det ble jeg forsåvidt også, men ikke ekstremt synes jeg. Men ser for meg at magen kommer enda fortere nå! Og den strutter jo allerede av luft om kvelden [emoji23][emoji23]

Nå er dette min 3 graviditet, og magen har uten tvil begynt å komme allerede :p planen om å holde det skjult frem til uke 12 trur jeg vi bare kan glemme :P får hvertfall dra på UL før vi sier noe..

I begge de 2 første svangerskapene så kom i magen før uke 20 og 16 ca.. så dette er nytt for meg ;p

I første graviditet i uke 22.. I andre graviditet i uke 17.. Nå er jeg 5+5 og kan fortsatt ikke se noe og håper litt det fortsetter sånn et par uker til xsmile9

Her kom magen skummelt fort første gang, og nå er den tilbake igjen... kan bare glemme å holde det sjult noe lengre enn uke 9 ca tenker jeg. Håper på tul så jeg trygt kan bekrefte det når folk spør.
Mistet i uke 10 rett før jeg fikk førstemann. Noen dager etter jeg mistet fikk jeg gratulasjoner av folk på matbutikken pga magen ikke var trekt seg inn....

Altså.. Jeg var veldig oppblåst fram til uke 8-10 begge de forrige gangene, andre gang mer enn første. Den faktiske babymagen kom vel fra uke 16 eller sånn med første, og allerede i uke 14-ish med andre (i hvertfall da jeg fikk første spørsmål om det var en til på gang).

Denne gangen er jeg helt ellevilt oppblåst, og ser ut som jeg gjorde omtrent halvveis førsteg gang, og må virkelig tenke over hva jeg har på meg av klær for å ikke avsløre noe :p

Gleder meg FÆLT til den oppblåste magen trekker seg tilbake og babykulen kommer :D

Haha! Med 1.mann fikk jeg spørsmål på Elixia på oppsett av treningsprogram i UKE 28: ja, er du gravid nå?

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

I dag måtte jeg finne frem gravidbuksene fra sist gang [emoji33] Jeg får altså IKKE igjen knappen på buksene mine [emoji24] wææ

Føler at magen allerede er megaoppblåst.. husker ikke når den kom med førstemann [emoji57] er seks uker nå så håper ikke akkurat det syns før om en stund [emoji16]

Om kvelden i hvertfall er der super mage. Er 6+4 i dag, så håper jo på at magen ikke kommer om 3-4 uker. Er ikke helt klar for å dele det på jobb enda...

Gleder meg til å få mage. ❤Nå er jeg kun 4+6, men man ser tydelig forskjell på magen fra morgen til kveld. Det er spennende dette her :)

På morgenen er det greit liksom haha. Men utover dagen blir det skikkelig krise hoho. Det ser ut som jeg har lagt på meg 10kg på magen og jeg er bare 5+3. Har en sønn fra før, vet ikke hvor lenge jeg klarer å skule det. Skal på tul 7+1 og regner med å fortelle det helgen etter så jeg er 8 uker. Da vi fortalte det sist å. Vil hjørne at sønnen vår skal få vite ar han skal bli storebror før de andre får vite det <3

Fikk mage i uke 18/19 første gang (dødfødsel) og i uke 16 andre gang :)

0fe4f9857002d081a6c99ba046ba8580.jpg

Sånn har min mage blitt iløpet av de siste dagene [emoji33] så her får vi se hvor lenge vi greier å skjule det. Er 6 uker idag. Jeg hadde egentlig ganske flat mage, og har ikke gått opp noe..

Back
Topp