Mage?

Ingen mage, bare oppblåst. Sist jeg var gravid ga jeg til slutt opp at mage-buksa skulle passe (den strikken som skulle opp på magen var for løs) og kjøpte en vanlig olabukse med lavt liv. Den var tenkte jeg at "jippi, er gravid endelig kan jeg dytte inn det jeg vil- spiser jo for to". Nå har jeg angst for å legge på meg for mye. Kan godt få mage, men resten av kroppen trenger ikke å herme.
Er veldig glad i jeans som sitter godt i livet, så regner ikke med at de passer så veldige mye lenger, men enn så lenge går det fint. Er 8+1 i dag.
 
Jeg er 10+0 og magen har allerede begynt å synes. Det er bare en kollega som vet om det, og hun kommenterte det i dag. Snart må jeg nok si fra til sjefen.
 
c9c7b8fafbddeb2e1dbae300bb7884b8.jpg

Magen har vært på plass lenge! 12+0 nå og tredje barnet....
 
Magen har meldt sin ankomst her... Buler ut, og liksom ikke mulig å dra den inn :rolleyes:
Dette er nummer to, men den første så kom magen myyyye senere.
 
Vel...den kulen der har ikke vært her før :p 10+0 i dag
 

Vedlegg

  • _20161214_140718.JPG
    _20161214_140718.JPG
    498 KB · Visninger: 129
Har en goo del ekstra kilo på meg så det synes ikke for andre, men ser sjøl at d bynner å komme en mage, for formen e på magen har endra seg i den siste uka. 10+6 og min første
 
Jeg har liksom hatt mage mesteparten av livet, så blir nok en god stund til jeg merker forskjell! Har jo noe problem med litt ekstra flesk, men må si det blir litt kjipt når folk kommer til å tro jeg bare har lagt enda mer på meg:p
 
Her har magen kommet:) 16 +2 er barn nr to. Å magen kom vel litt før uke 12. Mye tidligere denne dagen. Å mye større allerede. Føler magen nå er som ca uke 24 kanskje med første
 
Back
Topp